пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Китайський підрозділ американської автомобільної компанії Tesla та мережа закладів швидкого харчування McDonald’s запускають у Китаї «Cyber Spoon» — ложку для морозива McFlurry. Про це повідомляє Aroged.
More images: pic.twitter.com/W9JglYfrhb
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) September 6, 2023
Результатом цього партнерства стала ложка для морозива McFlurry під назвою «Cyber Spoon», яка натхненна дизайном культового пікапа Tesla. Ця ложка, яка повністю виготовлена з металу, продається у контейнері футуристичного дизайну. На ручці ложки є напис «Не панікуй» на честь запуску Tesla Roadster Ілона Маска на орбіту у 2018 році.
McDonald’s планує продати 50 тисяч таких ложок за ціною $4 за штуку.
Photo credit: Twitter Sawyer Merritt
Читайте також:
У Shabo розповіли, скільки планують переробити винограду для виробництва коньяку та бренді
Кулеба і Блінкен повечеряли у київському McDonald’s
Українські підприємці знову можуть реєструвати бізнес на Google-картах
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi