Мережа магазинів Lidl почала продаж безалкогольного «джина» - PostEat

пошук

Мережа магазинів Lidl почала продаж безалкогольного «джина»
30-10-2019 0 1161


Новий напій під назвою CeroCero не містить алкоголю, але за словами творців має всі «аромати джина» с нотами ялівцю, цитрусів, гібіскусу та ожиномалини. Вартість напою — 9,99 фунта.

Імітацію створено методом холодного віджиму та екстракції рослинних аромату й смаку без необхідності додавання алкоголю. «Джин» виготовлено компанією Spirits of Virtue, яка зробила собі ім’я безалкогольним «віскі».

Цікаво, що конкурентні безалкогольні напої коштують вдвічі дорожче. Наприклад, серія «джинів» Seedlip з різними смаками коштує від 22 до 26 фунтів. За словами аналітиків місцевого ринку доля безалкогольних імітацій поки невелика, але зростає швидкими темпами. Британці прагнуть знизити споживання алкоголю, але не хочуть відмовлятись від «алкогольних» ритуалів.

Фото: Lidl 


Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi