пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Щорічно Україна втрачає 30 млрд грн держбюджету через тіньовий ринок алкоголю та тютюну. Ключовим елементом боротьби з тіньовим ринком стане електронна марка акцизного податку. Про це у Facebook повідомив віцепрем’єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
“Показовий кейс. Зафіксували продаж понад 50000 пляшок алкоголю з однаковою акцизною маркою. Значить, що 49999 разів люди купували «палену» горілку або що кошти з продажів не йшли в бюджет.
Це точно треба змінювати. Тому створюємо унікальну електронну систему обігу підакцизних товарів. У ній фіксуватимуться усі операції з перевезення, зберігання та продажу товарів”, — пояснив він.
За його словами, ключовим елементом стане електронна марка акцизного податку. Це спеціальний двовимірний цифровий код, який наноситимуть на товар. Кожен українець зможе зчитати його через Дію, щоб зрозуміти — перед ним оригінал чи контрафакт.
“Із законопроєктом про еАкциз нам активно допомагає комітет ВР з питань фінансів, податкової та митної політики. Незважаючи на супротив, законопроєкт пройшов перше читання та вже скоро буде на другому. Дякую голові комітету Данилу Гетманцеву за допомогу”, — додає Михайло Федоров.
Фото: Facebook Михайло Федоров
Читайте також:
Девід Бекхем планує запустити свій бренд алкогольних напоїв
Fozzy Group впроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score
У США відкриють ресторан української кухні «European Dumplings Cafe»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi