Mondelez зобов'язалася досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року - PostEat

пошук

Mondelez зобов'язалася досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року
19-11-2021 0 147


Mondelez International, один із провідних світових виробників кондитерських виробів та снеків, повідомив, що планує досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. Про це йдеться на сайті компанії.

«Протягом наступних двох років компанія також реалізує терміновий план зниження викидів відповідно до протоколу «1,5°C» і публікуватиме щорічні звіти про виконання цих цілей згідно з вимогами Ініціативи науково-обґрунтованих цільових показників», — пообіцяла компанія.

У рамках прийнятих на себе зобов’язань Mondelez планує, зокрема, продовжити переведення виробничих процесів на відновлювану енергію, підвищувати енергоефективність печей для випікання печива та парових котлів, реалізовувати проєкти із заміни термальних видів палива (наприклад, природний газ, дизель, бензин) на екологічно більші безпечне («зелене») паливо в ланцюжку поставок.

Крім того, передбачаються інвестиції у використання нових видів транспорту, у тому числі в електромобілі та водневий транспорт, покращення ефективності мереж дистрибуції шляхом оптимізації маршрутів, удосконалення використання вантажних транспортних засобів та контейнерів, збільшення інтермодальних рішень та зниження відстаней.

Mondelez International працює більш ніж у 150 країнах. Компанії належать такі бренди, як Oreo, Alpen Gold, Cadbury, Milka, Toblerone, Barny, Halls та інші.

Виторг компанії в третьому кварталі 2021 року зріс до $7,18 млрд з $6,67 млрд роком раніше. 2020 року виторг компанії склав близько $27 млрд.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi