«Моршинська» оновила дизайн пляшки. Тепер в ній на 15% менше пластику - PostEat

пошук

«Моршинська» оновила дизайн пляшки. Тепер в ній на 15% менше пластику
19-02-2020 0 2563


Агенція дизайну Reynolds and Reyner презентувала оновлений дизайн пляшки «Моршинська». Змінився фірмовий шрифт, малюнок-тиснення і вміст пластику у тарі.

За словами співвласника агенції Артема Кулика робота над ребрендингом тривала два роки. Форма пляшки, логотип та етикетка були затверджені ще у 2018 році.

Було змінено шрифт логотипу, малюнок-тиснення ялинок, а також зменшено розмір горла і кришки.

Головним досягнення нового дизайну називають зменшення на 15% кількості пластику для виготовлення пляшки.

Пляшки нового дизайну з’являться в продажі у найближчі кілька місяців. У лютому-травні оновлені пляшки виходитимуть з написом «Сортуй», який повинен звернути увагу покупців на важливість сортування відходів.

На сайті «Моршинська» можна знайти мапу з пунктами сортування тари та рекомендаціями щодо підготовки пляшок до переробки.

Нещодавно ми писали про те, що з 2020 року Coca-Cola у Швеції перейде на тару з 100% переробленого пластику.

Фото: reynoldsandreyner.com

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi