пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Агенція дизайну Reynolds and Reyner презентувала оновлений дизайн пляшки «Моршинська». Змінився фірмовий шрифт, малюнок-тиснення і вміст пластику у тарі.
За словами співвласника агенції Артема Кулика робота над ребрендингом тривала два роки. Форма пляшки, логотип та етикетка були затверджені ще у 2018 році.
Було змінено шрифт логотипу, малюнок-тиснення ялинок, а також зменшено розмір горла і кришки.
Головним досягнення нового дизайну називають зменшення на 15% кількості пластику для виготовлення пляшки.
Пляшки нового дизайну з’являться в продажі у найближчі кілька місяців. У лютому-травні оновлені пляшки виходитимуть з написом «Сортуй», який повинен звернути увагу покупців на важливість сортування відходів.
На сайті «Моршинська» можна знайти мапу з пунктами сортування тари та рекомендаціями щодо підготовки пляшок до переробки.
Нещодавно ми писали про те, що з 2020 року Coca-Cola у Швеції перейде на тару з 100% переробленого пластику.
Фото: reynoldsandreyner.com
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi