«Мутон Ротшильд» замовив етикетку для вина 2017 року художниці-феміністці - PostEat

пошук

«Мутон Ротшильд» замовив етикетку для вина 2017 року художниці-феміністці
26-11-2019 0 1037


Французька мисткиня Аннет Мессаже (Annette Messager) намалювала етикетку з жіночими грудьми для винарні «Мутон Ротшильд». За 100-літню історію арт-проєкту в Бордо винні етикетки малювали Енді Воргол, Сальвадор Далі, Василь Кандинський та Марк Шагал.

Дизайн етикетки для вина 2017 року отримав назву «Алілуя» (Hallelujah). У художньому творі це слово зустрічається багато разів і зображено у вигляді хвиль. В описі сказано, що Мессаже використала методи реалізму та символізму. У картині вона поєднала молоко та вино, які Біблія часто пов’язує між собою та підкреслює їх сакральне значення.

Художниця Аннет Мессаже народилася 1943 року. 2005 року отримала нагороду «Золотий лев» на Венеційській бієнале та «Імператорську премію» у Японії. У творах вона підіймає  питання ідентичності людини, вивчає роль та місце жінки у суспільстві.

Першу арт-етикетки для вина «Мутон Ротшильд» намалювали у 1924 році. Художник-кубіст  Жан Карлю на прохання власника винарні Філіпа Ротшильда підготував етикетку на якій зобразив голову барана (mouton — з фр. «баран»), символічне зображення шато та стріли, як символ сім’ї Ротшильд.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

З 1945 року співпраця з художниками стала щорічною традицією.

Фото: Mouton Rothschild

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi