Новий проєкт: перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG в Києві - PostEat

пошук

Новий проєкт: перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG в Києві
12-03-2021 0 1504


Перші заклади від Дмитра Борисова розпочнуть роботу на AЗК WOG вже в березні. 13 березня на АЗК WOG по вул. Дніпровська Набережна, 16Б офіційно відкриваються ресторани БПШ, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив», а наприкінці березня має відбутися відкриття фуд-холу Gastrofamily Market на АЗК за адресою вул. Стеценка, 21.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

На честь святкового відкриття БПШ та DOGZ&BURGERZ в АЗК WOG на Дніпровській Набережній всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ. Тут будуть представлені три ресторанні концепції: БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою, DOGZ&BURGERZ з хот-догами та бургерами, а також бар «Білий Налив».

Цитати з меню:

  • Хот-дог з баварською сосискою, хрумким беконом, огірками та карамелізованою цибулею у вершковому бріоші – 59 гривень
  • Бургер зі стейком тунця, хрумким салатом, соусом у вершковому бріоші – 69 гривень
  • Вегетаріанський бургер з котлетою з рослинного м’яса, чеддером, овочами та соусом BBQ – 89 гривень
  • Суперм’ясна шаурма від БПШ – 69 гривень
  • Біляш – 39 гривень
  • Пончики – 19 гривень
  • Келих сидру – 39 гривень

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

На вулиці Стеценко планується відкриття фуд-холу, який має об’єднати 5 різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар «Білий Налив» з фірмовим алкоголем.

«Ідея такої колаборації виникла більше року тому. В усьому світі їжа стає «новим чорним» —мотивом для вибору місця візиту, незалежно від того, про що йдеться – торгівельний центр або АЗК. Саме якісна їжа від брендів з високим рівнем довіри генерує додатковий трафік та створює вагому конкурентну перевагу. АЗК WOG давно і успішно працюють над тим, аби їхні заправки давали гостям якомога більше цінностей: зокрема, на рівні смачної готової їжі, кави, тощо. А ми зі свого боку вже більше 10 років займаємося розвитком гастрономічної культури та маємо дуже високий рівень експертності в цьому. На АЗК WOG, в залежності від розміру комплексів, будемо тестувати кілька форматів: поєднання 2-3 концепцій (як на Дніпровській Набережній), або відкриття великого фуд-холу Gastrofamily Market з 5-7 ресторанами в одному просторі (як на Стеценка)», — коментує Дмитро Борисов.

Фото: Gastrofamily «Сім’я ресторанів Дмитра Борисова»

Читайте також:

Чи є місце фуд-холам на АЗС — відповідає Дмитро Борисов

Принципи життя і роботи гастродіячів: ресторатор Дмитро Борисов

Новий формат. Київ: спільний проєкт мережі магазинів «КОЛО» та Дмитра Борисова «Їжа Борисова КОЛО тебе»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi