пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Одна з найбільших пивоварних компаній в Україні «Оболонь» планує розвивати власну мережу ритейлу «О Маркет» шляхом продажу підприємцям франшизи на право торгівлі її продукцією. Про це повідомляє Retail Association of Ukraine.
Наразі мережа «О Маркет» складається з 22 магазинів у столичному регіоні та Хмельницькій області. Загалом мережа охоплює 10 міст. У магазинах представлені три десятки брендів та власних торгових марок, які формують асортимент майже з 500 товарних позицій одразу з чотирьох сегментів ринку напоїв: пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, мінеральної та питної води.
Щороку «Оболонь» відкриває по три-чотири нові фірмові магазини без залучення сторонніх інвестицій, а з початку російського повномасштабного вторгнення відкрила два нових.
“В планах — відкриття ще кількох нових локацій до кінця року. Економічна турбулентність, обмеження не привід опускати руки. Для команди О Маркет це мотивація працювати більше, ефективніше, шукати нові можливості. Це складно, але реалістично. У 2022 році середня виручка в мережі у зросла на 23,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року і це заслуга кожного члена команди О Маркет”, — зазначає директор з розвитку корпорації “Оболонь” Андрій Ярешко.
З 24 листопада стартує продаж франшизи “О Маркет”.
Фото: Retail Association of Ukraine
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi