пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
За даними аналітичної агенції Thinknum Alternative Data на кінець 2019 року мережа Luckin Coffee відкрила 4 910 кав’ярень в Китаї. Це на 600 точок більше ніж у Starbucks.
Аналітики пояснюють, що перевершити конкурента вдалося завдяки стратегії відкриття кав’ярень у віддалених регіонах та невеликих містах. Знайти кошти на розвиток мережі допомогло й вдале розміщення акцій Luckin Coffee у США у травні 2019 року. Тоді мережа залучила $645 млн.
З вересня 2018 року до вересня 2019 року кількість кав’ярень Luckin Coffee у Китаї зросла вдвічі — до 3 680 точок. У найближчій перспективі заплановано відкриття 9 910 точок. За даними Thinknum Alternative Data компанія Starbucks втратила першість у «перегонах розширення» у листопаді 2019 року — тоді Luckin Coffee відкрила 700 нових точок, тоді як американська мережа тільки 100.
Очікується, що наступним регіоном експансії Luckin Coffee після Китаю стане Близький Схід. Компанія Luckin Coffee заснована у 2017 році. Збільшення числа точок мережі почалося у 2018 році.
У грудні 2019 року аналітики агенції Technomic назвали розширення мереж закладів регіональних брендів напоїв одним з п’яти головних ресторанних трендів 2020 року.
Фото: luckincoffee.com
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi