пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Ресторани в Німеччині починають працювати за новими правилами бронювання та вводять штрафи для тих гостей, які забронювали столик, але не прийшли. Розмір компенсації фінансової шкоди складає до 50 євро. Про це повідомляє Об’єднання готелів і ресторанів федеральної землі Північний Рейн — Вестфалія, передає DW.
Ресторатори Дюссельдорфа вирішили боротися з тими клієнтами, які бронюють столик, а потім не приходять. Введення штрафів обговорювалося ще до пандемії, проте під час локдаунів про цю ініціативу забули. І ось тепер, коли ситуація у гастрономії більш-менш стабілізувалася, ресторатори повернулися до розв’язання проблеми. Йдеться як про бронювання столиків, так і про замовлення страв, які потенційні клієнти раптово скасовують, завдаючи ресторанам збитків. Неявки гостей чи пізні відмови призводять до проблем з оплатою персоналу та до зайвих витрат на купівлю нікому не потрібних продуктів.
Подібне нововведення вже діє в деяких сусідніх країнах — наприклад, у Франції. Принцип простий: під час замовлення столика або страви клієнти повідомляють дані своїх кредитних карток, з яких у разі неявки стягується штраф у розмірі середнього рахунку на людину в даному закладі. Крім того, деякі ресторани в Німеччині вже запровадили систему передоплати.
За новими правилами вже почали працювати кілька ресторанів у Дюссельдорфі: штрафи за неявку становлять від 30 до 50 євро. Чи наслідуватимуть їх приклад колеги в інших містах Німеччини, поки що невідомо.
Читайте також:
Аня Козаченко гість тринадцятого епізоду подкасту «Реве та стогне ресторатор»
У Бельгії знищили партію пива через маркування «The Champagne of Beers»
McDonald’s відновлює роботу у Дніпрі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi