Солодке мистецтво: сестри Фельдман перетворили цукерки «Сільпо» на витвір дизайну - PostEat

пошук

Солодке мистецтво: сестри Фельдман перетворили цукерки «Сільпо» на витвір дизайну
21-02-2025 0 308


Мережа супермаркетів «Сільпо» представила ексклюзивну колекцію цукерок ручної роботи від «Власної Кондитерської». Дизайн паковання для цього випуску розробили українські ілюстраторки Мішель та Ніколь Фельдман. До лінійки увійшли два набори: цукерки з бельгійського шоколаду з фруктовими, квітковими та горіховими нотками, а також класичні трюфелі з вишуканими смаковими поєднаннями.

Сестри надихалися живими квітами, які ростуть в Україні, їхніми фотографіями, а також стилем самого бренду «Сільпо». «Ми хотіли, щоб квіти виглядали об’ємними, цілісними, ніби самі є цукерками», — розповідають художниці.

Робота над дизайном почалася з вибору композиції та кольорової гами, а потім кожен елемент детально проробляли, щоб передати динаміку, свіжість і ніжність. «У нас багато різних стилів та творчих напрямків, у кожної свої улюблені кольори та сюжети, але є окремий всесвіт, де ми перетинаємося. Кожну роботу від проєкту “Сестри Фельдман” ми створюємо разом. Обговорюємо кожну деталь, особливо кольори. Не раз щодо відтінків були суперечки — але це найцікавіша частина спільної роботи», — діляться ілюстраторки.

«Сільпо» вже давно інтегрує мистецтво у свої проєкти, щоб зробити його частиною повсякденного життя.

«Ми хотіли, щоб наші цукерки, які кондитери “Сільпо” створюють вручну, отримали візуальний стиль, що розкриває їхній характер. Завдяки сміливим і виразним ілюстраціям сестер Фельдман нам вдалося створити подвійне мистецтво — смаку й дизайну», — коментує Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

Лімітована колекція вже доступна у магазинах мережі.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi