пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Найбільша міжнародна мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks сьомий рік поспіль визнана найдорожчим ресторанним брендом у світі за версією консалтингової компанії Brand Finance. Друге місце утримує американська мережа закладів швидкого харчування McDonald’s.
Вартість Starbucks, за даними рейтингу 2023 року, збільшилася на 17% і становить $53,432 млрд.
Мережа McDonald’s втратила у вартості 7%, але змогла утримати другий рядок у списку. Її вартість становила $36,863 млрд. Третє місце залишив за собою американська мережа ресторанів швидкого харчування, що спеціалізуються на стравах із курятини KFC — вартість цього бренду склала $17,662 млрд. На четвертому місці – Domino’s Pizza ($7,352 млрд), на п’ятому – Subway ($7,053 млрд), на шостому – Taco Bell ($7,050 млрд).
До десятки найдорожчих ресторанних брендів також увійшли Tim Hortons, Wendy’s, Burger King та Pizza Hut.
Найшвидше за рік здорожчав бренд Texas Roadhouse. За рік вартість американської мережі стейк-хаусів виросла на 56%, до $2,3 млрд.
Фото: Brand Finance
Читайте також:
Зеленський показав, як пив каву разом з військовими на АЗС в Донецькій області
Петро Чернишов з волонтерами «Siobhans Trust» готував піци для жителів Білогородки
У пекарні «Спельта» з’явилася «апіца»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi