пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Coca-Cola випустила рекламний ролик під назвою «New Guy», який демонструє «магію та хаос» сімейних свят. Про це повідомляє The Drum.
Вперше за більш ніж 130-річну історію компанії Coca-Cola, гігант створив кампанію, яка об’єднує кілька продуктів в одній рекламі.
У відео під назвою «New Guy» показано чоловіка, який вперше зустрічається з родиною своєї дівчини в її сімейному домі під час спортивної гри. У The Coca-Cola Company заявили, що це місце відзначає «магію та хаос» зустрічі з родиною та друзями.
У кампанії взяли участь напої Coca-Cola, Sprite, Smart Water та сік Honest Kids.
За 90-секундним відео стоїть творець популярного серіалу«Ведмідь» (англ. The Bear) Крістофер Сторер.
Photo credits: скриншот
Читайте також:
Марія Банько розповіла, яким було королівське різдвяне меню наприкінці XIX століття
У SHABO розповіли про девіз та філософію компанії
У Запоріжжі подовжили час продажу алкоголю
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi