пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Мережа ресторанів Burger & Lobster презентувала меню коктейлів, вільних від гендерних стереотипів. Напої не мають кольору, а замість назв позначені номерами. «Головне — це смак, а не стереотипи», — кажуть творці напоїв.
Гендерно-нейтральні коктейлі створили бар-менеджер Burger & Lobster Джордж Пугслі (George Pugsley) та бар-менеджер Madison Rooftop Едуард Балан (Eduard Balan). Разом вони розробили п’ять коктейлів у яких використали незвичні та сезонні інгредієнти. Наприклад, виноградний та бузиновий кордіал, комбучу та персиковий лікер.
В одному з закладів назва коктейлів біла відома тільки барменам. Гості бачили в меню номер. В іншому закладі назви напоїв були вказані поряд з номером.
• №1 (Mojito Twist)
• №2 (White Cosmopolitan)
• №3 (Margarita Twist)
• №4 (White Negroni)
• №5 (Pina Colada Twist)
Ідея «ніяких» коктейлів виникла у Burger & Lobster після опитування. Виявилось, що 31% гостей-чоловіків не замовляли б коктейлі «Космполітен» чи «Піно Колада» через те, що їх назви занадто жіночні. 11% жінок-клієнтів, навпаки, не замовили б «чоловічі» коктейлі, такі як «Негроні» чи «Олд Фешен». Загалом, для 1/5 опитуваних (21%) заявили, що їм некомфортно пити певні коктейлі, які вони вважають більш типовим вибором для протилежної статі.
Експеримент показав, що, наприклад, коктейль під назвою «Білий Негроні» (White Negroni) замовляли лише 5% чоловіків та жінок. Той самий напій, але під назвою №1 замовляли в чотири рази більше.
Фото: Burger & Lobster
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi