пошук
Влад Войчук
Автор
Влад Войчук
Автор
Мережа закладів швидкого харчування McDonald’s виводить продакт-плейсмент на новий рівень за допомогою кампанії, яка винагороджуватиме глядачів щоразу, коли вони бачать бренд на екрані. Про це повідомляє Adweek.
Рекламна кампанія «Order That Scene» створена для просування доставки McDonald’s через застосунок у Нідерландах. Реклама націлена на людей, які люблять дивитись кіно вдома. Страви McDonald’s з’являються у різних фільмах і серіалах по всьому світу, тому глядачам пропонується “полювати” за цими продуктами.
Мінімалістична зовнішня кампанія та кампанія у соцмережах даватиме людям підказки, описуючи фільм чи серіал та точний тайм-код, коли з’являється той чи інший продукт McDonald’s. Споживачі можуть зібрати всі 10 страв McDonald’s, які представлені у кампанії «Order That Scene». Знайшовши потрібну сцену, вони фотографують її за допомогою додатку McDonald’s, і сканують, щоб отримати безкоштовну їжу.
Додамо, продакт-плейсмент — рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп’ютерних іграх, музичних кліпах або книгах має реальний комерційний аналог.
Фото: Adweek
Читайте також:
Яке вино п’ють люди «Old Money»?
У США випустили пончики з M&M’s
У Варшаві пройде український ресторанний форум «RestoPraktiki»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi