пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська мережа ресторанів швидкого харчування Wendy’s у співпраці з Google запускає першого віртуального співробітника. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Новий віртуальний співробітник — це чат-бот, який працює на основі великої мовної моделі, яку створили розробники Google. Він буде приймати замовлення клієнтів, щоб допомогти скоротити черги в ресторанах.
Чат-бот знає меню мережі, склад страв та певні скорочення та жаргон, які можуть використовувати відвідувачі Wendy’s. Також штучний інтелект може запропонувати соус, десерт чи напій, або спробувати переконати клієнта придбати більшу порцію.
В тестовому режимі чат-бот запустять в червні в одному з закладів Wendy’s в США. Чат-бот буде прийти замовлень від клієнтів, які на своїх автівках користуються пунктами приймання замовлень та видачі drive-thru.
Спілкування зі штучним інтелектом виглядатиме так, ніби ви розмовляєте зі справжнім співробітником, стверджує директор мережі.
Фото: The Wall Street Journal
Читайте також:
У проєкті їzhakultura відповіли на цікаві та актуальні питання щодо спаржі
Євген Клопотенко проведе благодійну вечерю, щоб зібрати кошти на дрон
Виноробня SHABO була представлена на виставці вин Singapore ProWein 2023
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi