Відбулась онлайн-зустріч «Open-Talk НРАУ», на якій обговорили сьогодення ресторанної галузі - PostEat

пошук

Відбулась онлайн-зустріч «Open-Talk НРАУ», на якій обговорили сьогодення ресторанної галузі
21-02-2023 0 506


Національна ресторанна асоціація України 16 лютого провела онлайн-зустріч «Open-Talk НРАУ» для учасників асоціації та запрошених рестораторів. На заході були обговорені такі теми: ресторан як місце позитивних емоцій; досвід відкриття нових закладів у Львові та за кордоном; збільшення прибутку, зменшення витрат: чи реально у поточній ситуації. Про це Національна ресторанна асоціація України повідомила у Facebook.

Ресторан як місце позитивних емоцій

За словами CОO ресторанів GIANNIVINO, Хата Подопригора, ANNPAVLOVA Олега Булика, гості не мають відчувати, що в країні війна, вони хочуть перемкнутися, тому потрібно розвивати емоційний маркетинг, дарувати подарунки гостям. Вони до кінця року планують багато цікавих заходів.

Співвласник ресторанів Молодість, Kyiv Food Market, Shalom, Avi Алекс Купер стверджує, що крім емоційної складової, ресторани виконують ще й соціальну функцію, адже в закладах збираються схожі за інтересами люди, говорять про бізнес, про майбутнє. І вони цим надихаються.

Він додав, що у Києві спостерігається мікс людей з різних регіонів, в одному закладі може бути абсолютно різна публіка. В Одесі зменшився потік гостей. Дніпро став столицею регіону, а у деяких рестораторів прибутки суттєво виросли. У Львові розвивається ринок вибагливих споживачів віком 25-30 років, які вимагають відповідного сервісу.

Власниця Milk Bar, Good Girl, Dogs and Tails Анна Козаченко розповіла, що естетична складова дуже важлива в ресторанному бізнесі, декор та інсталяції мають величезний успіх. У ресторанів велика місія – витягати людей з негативу.

Досвід відкриття нових закладів у Львові та за кордоном

Співвласник Pesto Cafe, Mr Twister, Vapiano Дмитро Погребицький розповів, що треба орієнтуватися на місцевого споживача. За кордоном заклади перші два роки не мали прибутків, але після 24 лютого, коли у Варшаву приїхало багато українців, прибуток зріс, але все може змінитися після війни. У Києві ресторан можна відкрити за 2 місяці, в Польщі на це знадобилось 9 місяців, бюджет в 2 рази більший через те, що послуги і матеріали дорожчі, на все потрібні ліцензії і сертифікати. Він рекомендує одразу наймати польський персонал, що збільшить потік гостей поляків. З переваг — вартість оренди зафіксована на 10 років, виконано всі технічні умови, про які домовлялися, передбачено повернення певної суми коштів за оренду.

Анна Козаченко додає, що за кордоном треба навчитися працювати по-іншому, і треба звикати до інших показників рентабельності. Але той, хто навчиться працювати в Європі, той зможе й далі розвиватися. Польща – найкраща стартова точка. 

Ресторатор Алекс Купер каже, що коли підприємець залишається в Україні, відкриває нові заклади, то у команди з’являється впевненість у майбутньому і відчуття, що війни не має. Завдяки відкриттю нових закладів, змогли залучити багатьох топ спеціалістів галузі та зберегли команду з Харкова та Одеси.

Збільшення прибутку, зменшення витрат: чи реально у поточній ситуації

Дмитро Погребицький розповів, що його команда змогла домовитися з орендодавцями, завдяки чому зберігся процент рентабельності, відмовились від деяких витрат, але підґрунтя для збільшення прибутку поки не бачить.

За словами Олега Бублика, якщо дивитися в сторону збільшення виручки, то деякі витрати навіть збільшили, наприклад, на маркетинг; працюють з постачальниками, підвищують ціни в меню.

Анна Козаченко каже, що вони інвестують в команду, підвищують ефективність персоналу. Будь-яка криза – це найкращий час для проведення реформ в компанії, для роботи над помилками.

Алекс Купер підсумовує, що вони зорієнтовані на тому, як більше заробляти; витрачають на нові проєкти і команду, звичайно, слідкують і економлять, підвищують ціни. Проте не можливо знаходити шляхи економії, коли ти постійно розвиваєшся. Тільки в проєктах, які працюють стабільно не один рік, можна щось раціоналізувати.

«За підсумками дискусії маємо визнати, такі зустрічі корисні для спільноти. Вони дають можливість дізнатися досвід інших, зрозуміти їхні помилки та зарядитись оптимізмом. Тому аби зробити галузь гостинності кращою і більш професійною, мати увагу в суспільстві та підтримку, продовжуємо зустрічатись!», — додають у НРАУ. 

Читайте також: 

KFC прибере 5 страв з меню у США

Винороби з Бордо можуть знищити 10% виноградників, тому що французи стали менше пити

United24 та «Артемсіль» випустили спеціальну партію солі до річниці повномасштабного вторгнення

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi