Як влаштований винний магазин - PostEat

пошук

Як влаштований винний магазин
06-02-2023 0 1275


Винний магазин по сусідству з вашим будинком може бути джерелом надійних порад і цікавих пошуків для вас та інших клієнтів, розповідає Wine Spectator.

Звичайні винні магазини бувають різних форм і розмірів, і, швидше за все, біля вашого дому чи офісу є кілька на вибір. Як тільки ви станете постійним клієнтом, ваш шопінг буде щоразу ставати простішим. Але спочатку вам може здатися, що навігація складна, адже у кожному винному магазині є різні товари; може бути важко знайти щось потрібне через велику кількість пропозицій; товари регулярно закінчуються і не завжди поповнюються однаковими пляшками; інформація про конкретне вино рідко підсумовується так ефективно, як це відбувається у звітах споживачів.

І все ж ходити між полицями не має бути важким завданням. Швидше, це має бути розважальний похід, який змушує вас йти додому та відкривати своє щойно придбане вино. Хороші роздрібні торговці вином знають це, і доклавши трохи зусиль з вашого та їхнього боку, ви побудуєте відносини, які забезпечать винагороду у вигляді випивки та доброзичливість сусідів.

У двох закладах Wally’s Wine & Spirits у Лос-Анджелесі процес купівлі вина розвинувся, щоб представити те, що власник Крістіан Наварро називає «спільнотою способу життя», поєднуючи роздрібну торгівлю вином і вишуканою їжею з баром і рестораном.

«Нам потрібно поглянути на те, як все робиться в іншому світлі», — каже Наварро. «Світ стає дедалі складнішим, ми не залишаємо свої офіси чи домівки так часто, як хотілося б. Але люди прагнуть такого людського зв’язку, тому ми намагаємося створити цей зв’язок».

Наварро повідомляє, що локації Wally’s щодня можуть похвалитися від 700 до 1500 відвідувачами, які «купують, їдять і п’ють». Навіть якщо ваш місцевий винний магазин не має всіх зручностей, які має Wally’s, хороший магазин докладає всіх зусиль, щоб залучати клієнтів і спілкуватися з ними, а також додає можливість якісної покупки. Отже, спочатку варто витратити деякий час на відвідування кількох місцевих магазинів, перш ніж зупинитися на одному чи двох, які будуть відповідати вашим потребам у покупці вина.

Вивчіть розташування

Під час більшості поїздок до продуктового магазину ви проходите майже між всіма полицями. Знаки, що висять над головою, є важливими орієнтирами, але ви маєте приблизне уявлення про те, куди рухатися до наступного пункту у вашому списку.

Розвивайте аналогічне знайомство зі своїм винним магазином. Ви не запам’ятаєте кожен рядок і розташування такої кількості пляшок. Але проходячи вздовж полиці і дивлячись на те, що стоїть на полицях, ви можете оцінити, чи збігаються інтереси покупця вина з вашими уподобаннями.

Типовий винний магазин пропонує розділи, які організовані як за сортами винограду, так і за регіонами. 

Надавайте підказки

Багато роздрібних торговців роблять вивіски та візуальні індикатори для вин, які вони хочуть якимось чином підкреслити. Справа не тільки в переміщенні товарів — це те, у що магазин вкладає багато думок і енергії на благо своїх клієнтів. Розуміння цих підказок може допомогти пришвидшити процес покупки, коли це необхідно, або спрямувати ваші уподобання, якщо ви шукаєте щось нове.

Кожний з понад 200 закладів Total Wine & More виділяє близько 15–20 футів стіни прямо навпроти входу для вин із сильними відгуками. «Ми хочемо негайно показати покупцям хороший зразок високо оцінених вин, які регулярно змінюються», — говорить Трой Райс, керівник магазину Total Wine & More.

Total Wine & More також пропонує «Набір покупця вина» — тематична група вин, яка зібрана разом, щоб продемонструвати різноманіття певного сорту винограду чи винного регіону, і «Вибір команди» — вина, які персонал обирає як свої особисті фаворити. Обидва ці підходи є відносно поширеними техніками, які використовують кмітливі продавці.

Остання порада щодо вивіски: якщо вона містить оцінки незалежних критиків, не соромтеся дістати свій телефон і ще раз перевірити в додатку або на сайті рецензента, чи рейтинги точні для виноградника чи урожаю, який пропонується.

Прохання про допомогу

Крім вивісок, вербальне спілкування, безсумнівно, є найкращим інструментом для полегшення покупки вина. Але це також той компонент моделі роздрібної торгівлі, яким багато споживачів не можуть скористатися, часто тому, що вони відчувають, що «недостатньо знають», щоб говорити про вино.

Зробіть глибокий вдих і пам’ятайте, якщо ви знаєте, що вам смакує, ви знаєте достатньо, щоб продуктивно поговорити з продавцем винного магазину.

Якби ви збиралися купити автомобіль, ніхто ж не очікує, що ви будете знати характеристики кожної моделі. Ось для чого потрібен продавець. Ваше завдання полягає в тому, щоб розповісти продавцю, що для вас важливо в автомобілі, а потім дозволити йому або їй спрямувати вас на автомобілі, які вони пропонують, які відповідають вашим вимогам.

Ці ж принципи застосовуються і до вина. Хороший винний магазин витрачає час на навчання свого персоналу про світ вина загалом і про асортимент магазину зокрема. У Total Wine & More усі співробітники проходять онлайн-навчання та беруть участь у щотижневих тренінгах у магазині та дегустаціях. 

«Це змішаний підхід. Онлайн-навчання, підготовка інструктора. Ми навіть відправимо нашу команду в Каліфорнію чи Європу, щоб провести час із виробниками вин, які ми продаємо», — каже Райс. 

Співробітники хорошого винного магазину раді поговорити з вами про вино, і про те, що вам подобається, і про те, що вони мають, і що може відповідати вашим уподобанням. Вони однаково прагнуть надати базову інформацію для початківців, як і зануритися в деталі разом зі знавцями. Вони є вашим особистим довідковим джерелом, і частина вартості пляшки, яку ви збираєтеся придбати, оплачує їхню освіту та час, тому скористайтеся їх допомогою.

Фото: Wine Spectator

Читайте також:

Принц Гаррі розповів, де Меган взяла рецепт приготування лосося 

Міжнародний ресторанний гід Michelin почне працювати в Ізраїлі

Ще один виноробний регіон в Бразилії отримав сертифікат контролю справжності походження

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi