пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
ВОЗ попереджає, що їжа та напої не несуть загрозу здоров’ю людей під час пандемії covid-19, але небезпеку несуть масові заходи та недотримання правил гігієни. Редакція PostEat дізнавалась, що роблять українські ресторани і бари, щоб захистити здоров’я гостей.
Ще місяць тому спалах епідемії вірусу covid-19 у Китаї вважався далекою темою для України. Але в кінці лютого 2020 року суспільство відчуло серйозність і близькість проблеми після евакуації українських громадян з міста Ухань та подій у Нових Санжарах, де частина жителів протестувала проти розміщення евакуйованих на карантин у місцевій лікарні.
11 березня ВОЗ оголосила про пандемію вірусу covid-19. Інфікування зафіксовані майже в усіх штатах США та країнах ЄС. 13 березня відомо про три підтверджених випадки зараження. Одна громадянка України померла від ускладнень, спричинених covid-19.
Українські ресторани і бари відреагували на ситуацію та вжили заходи для безпеки гостей та захисту їх здоров’я під час пандемії коронавірусу.
Відомо, що у барах «Склад» на Бессарабській площі та «БарменДиктат» на Хрещатику запровадили щоденне кварцування усіх приміщень. Цілодобово у барі очищується повітря за допомогою кварцевих рециркуляційно-вентиляторних систем. Щогодини персонал дезінфікує усі поверхні, від дверних ручок до столів. На столах доступні дезінфікуючи засоби для рук, а біля входу всім гостям перевіряють температуру. При високій температурі людині буде відмовлено у відвідуванні заради безпеки інших.
В хот-дог барах Mr.Grill температуру мірятимуть всім співробітникам, а в залах встановлені диспенсери з антисептиком.
Засновник «Київського ринку їжі» Алекс Купер повідомив, що у фудхолі посилили заходи контролю за здоров’я співробітників і не допускають до роботи людей з симптомами ГРВІ. Також зменшено число посадок в залі, збільшена відстань між столами, прибиральникам надані нові інструкції щодо очищення поверхонь та встановлено пристрої для дезінфекції рук.
Ресторатор Савва Лібкін в фейсбук розповів, що у всіх закладах його мережі посилено контроль за чистотою в залах та місцях загального користування. В ресторанах встановлені пристрої для дезінфекції рук, а для моніторингу ситуації сформовано спеціальну групу. Ресторани продовжують роботу у звичайному режимі.
Посилені заходи безпеки для гостей готелю і ресторану комплексу Bakkara Hotel on the river. 13 березня на сторінці закладу з’явилось повідомлення про те, що адміністрація придбала антисептичні засоби для обробки рук та робочих поверхонь, склала новий графік посилених прибирань та провітрювань приміщень, посилила контроль здоров’я працівників тощо.
На сторінці мережі моноформатів Ramen vs Marketing повідомляється, що раменні працюватимуть у звичайному режимі. Особисті засоби дезінфекції для гостей, дезінфектори та диспенсери з милом для робітників, дезінфекція робочих поверхонь після кожної зміни — всі ці заходи діяли у Ramen vs Marketing до пандемії і діятимуть без змін під час неї.
Матеріал доповнюється.
Читайте також:
В Україні зафіксували першу смерть через коронавірус
Коронавірус живе в організмі людини до п’яти тижнів після зараження — дослідження
Коронавірус у світі: карта поширення та статистика захворювання
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi