пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Роман Тугашев поділився у фейсбук прогнозами розвитку фестивального руху у 2020-2021 році. На його думку, слід очікувати «посткарантинного синдрому», зниження купівельної спроможності та паузи міжнародних форматів.
Засновник Ulichnaya eda назвав вісім ключових змін, які відбудуться з гастрофестивалями після коронавірусу:
1. «Посткарантинний синдром» — поки невідомо, наскільки гості будуть готові повернутись до масового формату з натовпом і відчуттям товариського плеча;
2. Ціна — це стане головним питанням, ціна входу, ціна відвідування, ціна покупки. Автор допису готовий втратити 50% прибутку у 2020 році;
3. Розваги — втратять значення фото-зони, битви тортами, розваги в режимі all inclusive non-stop;
4. Нові суперконцепції — нахер. Шашлик на свіжому повітрі, Азія, українська кухня, шаурма, чебуреки. Всі, хто готовий дати максимально низьку ціну будуть заробляти. Бургери 150-180 грн, лаврак, дорадо, лобстер — не у цьому році;
5. Багатозадачність — багатьом робітникам, включаючи власників бізнесу, доведеться виконувати декілька функцій;
6. Спонсори — бюджети будуть урізані;
7. Іноземні артисти — це для тих, хто надто крутий або любить ризикувати. На заваді стануть проблеми з авіасполученням, ціна квитків, курс гривні, «поствірусний синдром», стан економіки;
8. Міжнародний формат — у судів, спікерів та учасників у цього році будуть свої клопоти, їх не слід чекати.
І на останок автор допису згадує про фактор погоди, яка може внести корективи в роботу гастрофестивалів.
Фото: facebook.com/roman.tugashev
Читайте також:
Економіка Китаю нормалізується, але є ризики — МВФ
«Розваги на карантині»: у США стриптизерки перекваліфікувались у кур’єрок їжі
90% ресторанів Пекіна повернулись до роботи у звичайному режимі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi