пошук
пошук
Бренд мінеральної води Bru уже кілька років переймається епідемією фудстаграммінгу у світі. За статистикою бренду, 69% користувачів Instagram живуть за принципом «Обід вважається з’їденим лише якщо він викладений у Instagram». При цьому більшість користувачів, а саме 82% це страшенно дратує. Саме вони створюють меми про те, що лише нашим бабусям насправді цікаво, що ми їли сьогодні. Щоб боротися з фудстаграммінгом, бренд Bru разом з партнерами ініціював соціальний рух. Заклади забезпечили спеціальними наліпками і табличками з нагадуванням про те, що за столом немає місця для смартфонів.
Нещодавно бренд презентував іще один інструмент для запобігання інстаграммінгу протягом обіду. Це тарілки з незвичним дизайном, візерунок яких приховує QR-код із закликом відкласти смартфон та насолодитися бесідою.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi