пошук
пошук
Компанія Burger King з 1 травня запустила новий проект Real Meals. Це своєрідний тролінг одного з найвідоміших продуктів McDonald’s – славнозвісного Happy Meal. Рекламна кампанія присвячена тому, що люди не завжди почуваються щасливими, у житті бувають різні ситуації і різні дні. Тому у закладах Burger King подають не «Щасливу їжу», а «Справжню їжу». Наприклад, є спеціальні коробки для тих, хто злий, для тих, хто сумний, або для тих, хто переживає розчарування. У кожному пакунку знаходиться напій, картопля фрі та Воппер.
До речі, маркетологи креативили не просто так, а з благородною метою – рекламна кампанія стала частиною заходів у рамках місячника, присвяченого психічному здоров’ю.
Фото: Burger King
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi