пошук
пошук
Сьогодні, 7 жовтня, біля станції метро Арсенальна відчинився новий заклад Boho Yosai. І це вже другий Boho у нашому місті.
Команда PostEat зустрілась з представниками ресторану та розпитала, чим планують дивувати гостей цієї нової локації, який гастрономічний досвід пропонує шеф разом з командою, а також дізнались про філософію закладу та плани на майбутнє в ці не прості часи.
Перший Boho було відкрито ще у 2017 році. Заклад швидко підкорив серця столичної публіки та успішно працював весь цей час, тож було прийнято логічне рішення про розширення бізнесу та відкриття другого закладу.
Обидва Boho об’єднані під одним брендом та матимуть схожу концепцією. Варто відмітити, що ніхто не очікував того, що сталось у лютому цього року і будувати Boho Yosai власники розпочали ще до війни. Проте, життя внесло свої корективи і роботи по відкриттю закладу вимушені були зупинити зі зрозумілих причин. Згодом, після тривалих вагань і складних обговорень вирішили закінчувати будівництво, відчиняти двері для гостей й розпочинати роботу.
Для нового Boho Yosai було обрано будівлю старовинної цитаделі 19-го століття. Місце, де розташований заклад – справжня фортеця, захисна споруда, яку раніше використовували також як військовий склад. Пам’ятник архітектури, з красивою і міцною кладкою стелі та стін, яка зберіглась в первинному вигляді та буде служити ще багато віків. Саме завдяки своєму величному старовинному вигляду та могутності будівлі була обрана назва закладу «Yosai», що у перекладі з японської мови означає «фортеця».
Інтер’єр Boho Yosai
Boho Yosai складається з двох рівнів, які дуже відрізняються один від одного. На другому поверсі розташовано ресторан паназіатської кухні та караоке зал з найсучаснішою саунд системою. А простір другого поверху пронизує Змія — стародавній азійський символ нескінченого потоку сили. Вона в’ється навколо дзеркал, струмує впродовж барної стійки та вздовж всієї стелі ресторану. І дійсно, «зміїне» оформлення стелі заслуговує на увагу, бо це справжній витвір мистецтва.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Кожну лусочку на величезній інсталяції у вигляді змії, що зачаровує своєю магічною величчю та масштабом і ніби рухається по всій стелі, було зроблено вручну.
Барна стійка у залі караоке вражає своєю природною унікальністю. Ії вироблено із цільного пласту натурального каменю – оніксу, таємничі візерунки якого створено самою природою. Сидячі за такою стійкою гості закладу поринуть в атмосферу єднання з природою та відчуватимуть силу її енергії, пригощаючись авторськими коктейлями від шеф-бармена. Інтер’єр Boho Yosai, як і першого Boho у boho family створював дизайнер Руслан Солнарьов.
Меню ресторану Boho Yosai — це адаптовані та більш зрозумілі європейському гостю смаки, авторське бачення паназіатської гастрономічної культури бренд-шефом закладів boho family Деніса Новохацького.
Ось деякі страви з меню ресторану Boho Yosai:
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Авторське коктейльне меню від бар Шефа Андрія Жилана побудовано з трьох розділів:
Modern Classic, World Trends та Yosai Signature.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
На відміну від камерної атмосфери другого поверху, Rooftop Patio, що розташований на третьому поверсі – це справжній «клондайк» для поціновувачів концертних подій. Саме тут відвідувачів чекають презентації, спектаклі, стендапи, приватні вечірки та дінер-шоу тощо.
Інтер’єр цього поверху нагадує джунглі та ніби переносить гостей у відпустку до тропічних лісів з прохолодними водоспадами та екзотичними тваринами і птахами. Інсталяція страуса на вході, мавпи, дикі вулики та екзотичні рослини на стелі – створений дикий світ навколо занурює гостей в іншу реальність та запрошує у дивовижну подорож гастрономічних вражень. Тож, якщо ви хочете на деякий час розслабитись, спробувати смачні страви в цікавій та неординарній атмосфері, варто спробувати познайомитись з цим закладом та його командою.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Також ми дізнались, що Boho Yosai провів закритий аукціон, розпочав свою роботу з благодійного концерту та продовжуватиме серію винних дегустацій та інших заходів для збору коштів на закупівлю амуніції для військових ЗСУ.
«На жаль чи, навпаки, це на краще, але зараз будь-який бізнес, а ресторанний тим більш — це не про збагачення», — власник закладу, Ростислав Ручко.
«Зараз для нас важливо зберегти та підтримати команду, вчасно виплачувати заробітні платні та аренду, сплатити податки, оскільки це підтримує країну під час війни. Й головне, збирати, збирати, збирати кошти на допомогу хлопцям на фронті, щоб якнайшвидше наблизити перемогу та повернути спокійне життя нашим родинам та крайні», — поділився своїми роздумами власник закладу Ростислав Ручко.
Фото: Boho Yosai
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi