пошук
Наталія Парапан
Автор
пошук
Наталія Парапан
Автор
«Тайстра Груп» – це торгівельна компанія, яка займається роздрібною торгівлею продуктів харчування, з головним офісом в місті Чернівці. До складу компанії входять торговельна мережа магазинів біля дому «Тайстра» та власні бренди «Норма», «Економ», «РОМА», делікатес-маркет «О’нDe».
На сьогодні мережа «Тайстра» налічує 83 магазинів в різних областях України, зокрема, Чернівецькій, Тернопільській, Хмельницькій та Івано-Франківській. А в 2023 році було відкрито флагманський супермаркет «О’нDe» в Чернівцях, а в 2024 році у Івано-Франківську.
Ми знаємо, що ви активно цікавтесь, як живе сьогодні гастрономічний бізнес, особливо коли ми розпитуємо експертів в своїй галузі про їх власний аналіз ситуації та інсайди.
Тому ми вирішили поговорити з Мар’яною Попюк, начальницею виробничого підрозділу торговельної мережі «Тайстра». Розпитали про якість продуктів, з якими вони працюють, про партнерство з українськими виробниками, про гастротренди, а також обговорити чи є в Україні попит на «чесну їжу».
У цьому інтерв’ю буде про факти і трошки про закулісні інсайди. Як адаптувати бізнес під хвилю усвідомленого споживання? Як підтримати локального виробника, щоб його продукт став не просто доступним, а бажаним? Чому українці зараз більше цінують якість і як це впливає на ринок?
Якщо ви цікавитеся сталим розвитком, підтримкою локального бізнесу та тим, як великі мережі можуть стати драйверами змін — читайте далі.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
PostEat: Як мережі магазинів «Тайстра» забезпечують якість продуктів для споживача?
Марʼяна: Якість продукції – ключовий пріоритет нашої мережі. Ми запровадили комплексну систему контролю, яка охоплює весь операційний цикл: від ретельного відбору постачальників до оптимізації умов зберігання та реалізації продукції.
Наша команда регулярно проводить структуровані внутрішні аудити на відповідність галузевим стандартам та власним підвищеним вимогам. Ми розробили ефективну систему моніторингу зворотного зв’язку від клієнтів, що дозволяє оперативно ідентифікувати можливості для вдосконалення та впроваджувати необхідні зміни.
Завдяки аналітичному підходу до оцінки якості та систематичним заходам контролю, ми забезпечуємо стабільно високий рівень продукції та сервісу, що відповідає очікуванням наших клієнтів та сприяє зміцненню репутації мережі на ринку.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
PostEat: Які стратегії сприяють збільшенню попиту на локальні українські продукти?
Марʼяна: Ми досить активно підтримуємо локального виробника. Впроваджуємо стратегії, спрямовані на розвиток та популяризацію місцевої продукції.
Розширення асортименту українських товарів
Ми постійно працюємо над збільшенням кількості товарів українських виробників в асортименті. І звісно, віддаємо перевагу якісній продукції, яка виготовлена за високими стандартами. Знаємо, що такий підхід сприяє розвитку локальних бізнесів, і дає нашим гостям широкий вибір якісних та свіжих товарів.
Активна комунікація з нашими споживачами
Ми завжди «на зв’язку» із клієнтами, тримаємо руку на пульсі. Вивчаємо і приймаємо до уваги їх потреби, запити щодо української продукції. Через соціальні мережі, зворотний зв’язок та опитування ми аналізуємо побажання наших гостей і відповідно адаптуємо наш асортимент. Так ми знаємо, що дамо їм найкращий вибір товарів.
Розвиток власного виробництва випічки, кондитерських та кулінарних виробів
Важливим напрямком нашого розвитку є створення продукції під власним брендом. Ми ретельно працюємо і вдосконалюємо рецептури, беремо натуральні інгредієнти, контролюємо етапи виробництва. Власне, робимо все, щоб забезпечити свіжі, смачні та корисні вироби.
Акційні пропозиції та знижки для стимулювання попиту
Ми регулярно влаштовуємо спеціальні акції, знижки, програми лояльності. Все спрямоване на гостей, щоб їм було зрозуміло і цікаво обирати саме українську продукцію. Це дозволяє не тільки збільшити попит на локальні товари, а й зробити їх доступнішими для широкого кола наших клієнтів.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
PostEat: З якими локальними виробниками ви працюєте? Можна декілька брендів, щоб розказати і підтримати локального виробника.
Марʼяна: Ми співпрацюємо з багатьма локальними виробниками, які ефективно забезпечують нас якісною продукцію, зокрема можемо виділити декілька виробників:
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
PostEat: Як змінився попит на здорове харчування, серед українців і як бізнес адаптується до цього тренду? Чи в українців є запит на «чесну іжу» від місцевих виробників?
Марʼяна: Попит на здорове харчування зростає, це 100%. Сучасні гості обирають натуральні, якісні продукти, вони піклуюються про своє здоров’я та самопочуття. Ми, в свою чергу, аналізуємо побідні тенденції і, безумовно, реагуємо на запити клієнтів Вдосконалюємо асортимент та пропонуємо продукцію, що відповідає сучасним стандартам здорового харчування. Окрім того, пропонуємо таку іжу під власними брендами.
PostEat: Чому ви вирішили взяти участь у професійному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks?
Марʼяна: Для мене участь у Favorite Food&Drinks – можливість глибше зануритися в сучасний ринок харчових продуктів, оцінити продукти інших виробників, проаналізувати їх пропозиції. Мені важливо відчувати, в якому напрямку розвивається індустрія. Це шанс з перших вуст дізнатися про нові тенденції, що формують споживчі вподобання, побачити інноваційні рішення та оцінити, як змінюється підхід до виробництва якісних продуктів.
Важливою частиною цього заходу для мене є обмін досвідом із колегами, спілкування з однодумцями та експертами галузі. Це можливість розширити професійне бачення та знаходити нові ідеї для розвитку нашого власного виробництва, подивитися на свою справу під іншим кутом, можливо, отримати натхнення для нових рішень.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
PostEat: Кому б ви порадили взяти участь/звернути увагу на конкурс в першу чергу?
Марʼяна: Цей конкурс варто розглядати всім виробникам, які прагнуть отримати об’єктивну та професійну оцінку якості своєї продукції. Участь дає змогу перевірити свої сильні сторони. Зрозуміти, як продукт сприймається експертами та споживачами, і за потреби вдосконалити його, відповідно до вимог ринку.
Для багатьох компаній це також ключ до розширення ринку збуту. Відзнака на конкурсі підтверджує якість продукції на високому рівні, що зміцнює довіру покупців та партнерів. Це може стати важливим аргументом при виході на нові торговельні майданчики та укладанні вигідних угод.
Окрім цього, конкурс – це чудова можливість для нетворкінгу, що відкриває двері до нових партнерств. Спілкування з іншими виробниками, дистриб’юторами, рітейлерами та експертами дає змогу знайти нові точки дотику, обмінятися ідеями та започаткувати співпрацю, яка допоможе в подальшому розвитку бізнесу.
Фото: Мар’яна Поп’юк, начальниця виробничого підрозділу торговельної мережі Тайстра
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi