пошук
Юлия Зверькова
Автор
пошук
Юлия Зверькова
Автор
18 та 19 травня 2019 року у супермаркеті «Сільпо» на вул. Полярній, 20д пройшов фестиваль локальної гастрономії від Лавки Традицій «Сільпо» під назвою «True&Local №4. Гичка». Свою продукцію на фестивалі представили 60 локальних виробників зі всієї України. Крім смачних дегустацій фермерських продуктів, гості мали змогу відвідати безліч цікавих майстер-класів від шефів та гастроентузіастів.
Цього року в шефському марафоні «True&Local №4. Гичка» взяли участь 20 шефів та гастроентузіастів! Вони виступали на шефсько-артизанській сцені у тандемі з виробниками. Кожен шеф продумав свою страву, до якої включив продукт від певного виробника. Таким чином гості побачили, які страви можна приготувати з локальних продуктів, представлених на фестивалі і з задоволенням записували рецепти, щоб повторити їх вдома.
Редакція PostEat поспілкувалася з шефами та гастроентузіастами про сучасні тенденції у гастрономічній сфері України, локальні продукти та їх поєднання у стравах. Деталі – у нашому матеріалі.
Марко Черветті, бренд-шеф ресторанних проектів «Сільпо» та Віталій Карвига, виробник сидру «Berryland».
Тема: «Сидрольник з кльоцками».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Шефська сцена на True&Local – це щоразу нові і цікаві страви зі смачних продуктів. Всі знають, що локальні інгредієнти – це смачно і корисно, але що на практиці робити з усім цим різноманіттям продуктів, відомо не кожному. Тому дуже важливо проводити шефські марафони і показувати людям, що «вплести» до свого щоденного раціону корисні продукти, представлені на фестивалі, зовсім не важко, бо ви можете приготувати страви за нашими рецептами вдома. До речі, цього разу шефський марафон проходить в унікальному форматі: на сцені не лише шеф, а й виробник, продукт якого є основним у страві шефа. Мені не дуже подобається слово «виробник»… Воно у мене викликає асоціації з масовим виробництвом, а ми ж сьогодні говоримо про український крафт. Тим не менш, мені випало готувати разом із Віталієм Карвигою, що виробляє надзвичайно смачний сидр під брендом Berryland Cidery. Сидр не потребує дефініцій – усі знають, що це за напій. Але як же його обіграти в страві? Крім того, за правилами фестивалю ми не могли готувати нічого алкогольного. Треба було придумати щось оригінальне, в той же час нейтралізувавши в страві алкоголь. Так і виник рецепт супу на основі сидру, «сидрольника». До цього я таких супів не готував, але подумав, що смак яблука і цікава кислотність сидру гарно поєднуватиметься з молодими овочами та зеленню. У супі – молода картопля, морква, шпинат, щавель, зелена цибуля, часник й спеції, злегка підсмажені на сковороді буряк та капуста. І звісно ж, сидр!»
Назва бренду: Berryland Cidery
Засновник бренду: Віталій Карвига
Про виробника та продукт: український сидр, виготовлений методом вторинного бродіння у пляшці. Можна придбати сидр з додаванням ягід (малини, вишні, смородини), мікс з айвою чи дикоросами.
Де придбати: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, тощо.
Юлія Аврора Огородник, гастроентузіаст та ресторанний критик та Надія Борденюк, Wholeso Me.
Тема: «Табуле з гичкою».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Оскільки я є однією з організаторів фестивалю True&Local, я знаю цю «кухню» зсередини. І, звісно, мене тішить, що з кожним разом у фестивалі бере участь все більше виробників, а продукти стають все цікавішими. Багато людей чекають зустрічі з тими виробниками, продукцію яких вони люблять. Ось, наприклад, шовдарь від «Світу м’яса» — це хедлайнер, дехто з гостей приходить спеціально заради того, щоб поспілкуватися саме з цим виробником. Мені подобаються «ньюкамери» — ті виробники, які вперше представляють свою продукцію на фестивалі. Я часто модерую заходи, а сьогодні відчувала себе дуже органічно у ролі шефа. Я впевнена в своїх стравах та рецептах, адже багато готую вдома. Хоч я й багато подорожую, але коли приїжджаю додому, то обов’язково варю бульйон, використовуючи різні види м’яса або кістки від м’яса, яке смажили на відкритому вогні. Я дуже люблю бульйони, можу їсти їх по декілька днів – як самостійну страву, так і з різноманітними овочами. Також полюбляю запекти у фользі дорадо чи сібаса – у «Сільпо» ви можете купити їх за приємною ціною. А ще у мене вдома дуже багато різноманітних соусів і приправ – з ними я готую цікаві страви азіатської кухні. На своєму майстер-класі я готувала табуле, заправляючи страву сиродавленими оліями Only Oil від бренду-новачка фестивалю під назвою Wholeso Me. І це справді фантастичні масла! А ще моїм особистим хедлайнером є буряковий квас, обов’язково його скуштуйте! Насправді, інші шефи під час марафону теж дуже постаралися: мені сподобалося, як готував качку Сергій Безпалий. Марко Черветті здивував неймовірним «сидрольником» — це було щось фантастичне! А ще Ілля Сьомін приготував ідеальний Фо із смачним бульйоном. Мені здається, що я б могла їсти цей суп вічно!»
Назва бренду: Wholeso Me
Засновниця: Надія Борденюк.
Про виробника та продукт: рослинні сиродавлені олії під назвою Only Oil, отримані методом холодного віджиму, а також клітковина. У лінійці бренду представлено 4 види клітковини (лляна, гарбузова, кокосова та кунжутна), а також 10 видів олій (кокосова, олія волоського горіха, конопляна, мигдальна, лляна, кунжутна, гарбузова, з чорного кмину). Також
Де придбати: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, замовлення на однойменній сторінці бренду у Фейсбук, за номером +380994027579.
Олег Сотник, шеф фудкорту «Сільпо» на вул. Полярній, 20д та Роман Хаєцький, головний технолог-сировар власних сироварень «Сільпо», сировар з більш ніж 10-річним стажем, власник «Афінажої Майстерні Романа Хаєцького».
Тема: «Грецькі пустощі з українським сироварінням».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Знаєте, готувати їжу – це, певно, одне з найбільших задоволень для людини, професія кухаря є однією з найдавніших. Але треба готувати з любов’ю – як до тих, кому ти готуєш, так і до продуктів, з яких формуєш страву. Для мене виступ на будь-якій сцені завжди хвилюючий. Адже ти готуєш перед людьми, і це дуже відповідальна місія. Але мені подобається готувати – не важливо, чи сцена це, чи моя кухня. Тому я відчував себе досить упевнено. Страви, які я сьогодні готував, дуже смачні, я знаю це з досвіду. У парі зі мною на сцені стояв Роман Хаєцький – сировар «Чізарні» Лавки Традицій. Я готував страви з моцарели, яку варить Роман. Гості продегустували капрезе на основі моцарели з томатами, свіжим базиліком та маслинами. Другою стравою я обрав рулет зі свіжої моцарели з рікотою, волоським горіхом, зеленню та болгарським перцем. Третя страва – гарячі кульки з моцарели в паніровці з кукурудзяних пластівців. Тому хочу порекомендувати всім спробувати приготувати ці прості страви із сирів від «Чізарні» Лавки Традицій. Ці сири не лише смачні, а й корисні, завжди свіжі і правильно приготовані!»
Назва бренду: «Чізарня» Лавки Традицій «Сільпо».
Адреса виробництва: магазини «Сільпо», відділ Лавки Традицій.
Про виробника: «Чізарня» Лавки Традицій «Сільпо». — це майстерня авторських сирів від автора сирів та технолога Романа Хаєцького. Свіжі сири «Чізарні» виготовляють щодня в супермаркетах «Сільпо» у відділі Лавки Традицій безпосередньо при гостях. Усі сири готують зі свіжого молока. Сир, відповідно до рецептури, дозріває певний проміжок часу у вітринах або коптиться у спеціальних кімнатах для коптіння.
Продукт: В асортименті – молоді та витримані сири, які виготовляють безпосередньо у магазинах «Сільпо» у відділі Лавки Традицій, щоб продукт завжди був свіжим і гості магазину могли бачити процес виробництва на власні очі.
Де придбати: у «Сільпо» за адресами: Київ, вулиця Полярна, 20Д, Одеса, LeSilpo, вулиця Генуезька, 24/2, Дніпро, LeSilpo, бульвар Катеринославський, 1, Львів, вулиця Кульпарківська, 222А.
Йова Ягер, соціально відповідальна дизайнерка просторів, ресторанів, кафе та барів та Юрій Роман, менеджер компанії ZELEN.
Тема: All you need is green.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Я не вперше на True&Local, але до цього була тут в якості гостя. Дуже тішусь, що так багато українських виробників приїхали сьогодні представити свою продукцію. Це продукти, які я сама їм і шукаю, але раніше їх фактично не було на українському ринку – доводилося купувати закордонні. Насправді я зацікавилась їжею у 2012 році, коли познайомилася з Авророю Огородник. До цього я не любила готувати і, скажу чесно, мала доволі обмежений раціон. Аврора – свідок моєї гастрономічної еволюції! А три роки тому я вирішила відмовитися від м’яса і познайомилася з «богинею суперфудів» Юлею Загурою. Саме вона надихнула мене стати на шлях свідомого харчування. Тому сьогодні на шефській сцені я приготувала боул у своїй техніці «лінивий кухар» (коли ти просто взяв, насипав, змішав – і готово!) з використанням мікрогріну від компанії ZELEN. Усі інші продукти в моїй страві – також локальні, українські. Навіть їстівні квіти! Взимку мені, та і всім нам, не вистачало свіжої зелені, корисної клітковини. Тому я вирішила зробити акцент на сезонності продуктів. За нею, як на мене, треба слідкувати. Влітку розпочинається сезон фруктів та ягід, і я буквально купаюся у цій смакоті!»
Про виробника: Компанія Zelen займається вирощуванням мікрогріну — пророщує льон, цибулю, горох, соняшник, люцерну, редис в своєму тепличному господарстві, яке знаходиться в екологічно чистому регіоні в Черкаській області. Мікрогрін – це різновид салатної зелені, який вирощується протягом 5-14 днів. Для вирощування мікрогріну (паростків) використовують сертифіковане насіння. Щоночі співробітники збирають, пакують урожай і вже вранці свіжий товар відправляється до замовників.
Засновники: Олександр Лановий, Юрій Роман.
Назва бренду: ZELEN
Адреса виробництва: Кам’янський район Черкаської області
Продукт: мікрогрін, проростки льону, люцерни, соняшника, кукурудзи, гороху, цибулі, капусти та редису. Мікрогрін пророщують з добірного сертифікованого насіння, проростки акумулюють концентрат мікроелементів, білків та вітамінів, мінералів, ензимів і клітковини для підтримки здоров’я.
Де придбати: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, за номером: +380979461762/ +380985102249.
Юлія Загура, засновниця проекту Vegalook, експертка зі здорового харчування Fozzy Group та Олександр Лукач, ФГ «Лукачівка ЕКО».
Тема: «Локальні суперфуди».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Я справді під враженням від фестивалю True&Local – він щоразу дивує мене! Не вперше стою і на шефській сцені – цього разу публіка так само тепло приймала й зацікавлено слухала мою розповідь. Рада, що так багато людей хоче отримати нову інформацію й знання, а також скуштувати нові локальні продукти. Сьогодні я готувала зелені хлібці. Взагалі, я завжди готую із рослинних інгредієнтів, але сьогодні використала продукти тваринного походження – козячий йогурт та фету з козячого молока від ФГ «Лукачівка ЕКО». Чому я обрала саме ці продукти? Саме завдяки корисним властивостям козячого молока та ферментованих продуктів на його основі. Важливо те, що ці продукти не місять казеїн – білок, який не засвоюється організмом. І, звісно, я використала багато зелені – це ті продукти, з якими я працюю постійно. Зелень завжди на моїх майстер-класах, на столі та у стравах. Я поки не встигла пройтися по ярмарку, привітатися з усіма й скуштувати новинки, але зараз збираюся це виправити!»
Про виробника: Головна особливість ферми ФГ «Лукачівка ЕКО» в тому, що кози альпійської і англо-нубійської порід утримуються в природних умовах, вільно пасуться на закритій території на фермі у Богуславському районі, Київської області та майже цілодобово мають доступ до пасовищ. На фермі побудовані спеціально обладнані підземні сховища для визрівання сиру. Весь цикл виробництва проходить в одному місці — від випасу кіз до отримання готового сиру. Виробник зазначає: отримуючи від кіз молоко класу якості екстра, на фермі виробляють сири з непастеризованого молока, що робить сири унікальним продуктом не лише в Україні, але й в усьому світі.
Засновник: Олександр Лукач
Назва бренду: ФГ «Лукачівка ЕКО»
Адреса виробництва: Київська обл., Богуславський р-н, вул.Степова, 17а, с. Вільховець.
Продукт: 7 видів сирів з козиного молока з різним строком витримки (від 1-3 місяців до 18-24), 4 види козиного молока (в тому числі й карамелізоване), 4 види живих йогуртів, м’які та свіжі сири
Де придбати: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, тощо.
Ілля Сьомін, шеф ресторану в’єтнамської кухні Tin Tin та директор ТОВ «Фрут Лідер» Дмитро Жданов.
Тема: «Суп Фо та зелень».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«На фестивалі сьогодні панує неймовірна атмосфера! Я дуже вдячний Аврорі та «Сільпо» за те, що вони проводять такі заходи. Фестиваль частково освітній, а частково – презентаційний, тому несе в собі колосальне значення для української гастрономії. Мені, як шефу, приємно, що виробники представляють класний, якісний і вирощений/виготовлений в Україні продукт, який ми можемо використовувати в ресторанах. Я вже встиг скуштувати всю зелень та проростки від виробників, це справді дуже смачно. Мене радує, що тепер кожен може купити ці продукти в «Сільпо» та приготувати на їх основі різноманітні салати й закуски. Із пророщеним зерном компанії «Супер-зерна» ми сьогодні готували суп Фо – класичну страву в’єтнамської кухні. Тепер гості фестивалю знатимуть, чому «бульйон не прозорий», а також про те, як багато компонентів ми додаємо до Фо в Tin Tin!»
Назва бренду: «Супер-зерна» (ТОВ «Фрут Лідер»)
Продукт: пророщене зерно та бобові. 6 видів пророщених зерен, серед яких пшениця, сочевиця, маш, гречка, салатний мікс.
Де купити: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, за номером +380672460997, +380939100330.
Євген Клопотенко, український кулінарний експерт, шеф-кухар, бізнесмен, телеведучий, засновник соціального проекту зі зміни культури харчування CultFood, засновник ресторану «Сто років тому вперед» та Тарас Ложенко, бренд «Доообра ферма», власник «Музею сиру».
Тема: «Українська кухня без стереотипів».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Сьогодні на шефській сцені я готуватиму страви української кухні, які, на мою думку, достойні поваги. Мені здається, що з кожним днем я все глибше поринаю саме в українську кухню. Навіть перестав їсти різноманітні закордонні продукти — креветки, наприклад, вже рік як не їм, аж страшно! Про восьминогів і соєвий соус я взагалі забув! Першою стравою, яку я готуватиму, буде молода картопля з маком та вершковим маслом під назвою «Товчанка». Друга страва – це «Верещака». Взагалі, це не просто страва, а ціла техніка роботи з квасом, м’ясним соусом, ребрами, що завершується цікавою презентацією. Третьою стравою буде «Підмор» або «Бджоли» – страва, яку ви можете знайти в меню ресторану «Сто років тому вперед». Кажуть, що «Підмор» буквально підриває мозок! Четвертою стравою буде десерт з фіолетовою капустою та гречаним бісквітом. Насправді, усі ці страви я показуватиму такій кількості людей вперше після того, як відкрив ресторан. Вирішив, що це гарна можливість почути їхні думки з приводу цих страв, адже ставлю собі за мету популяризувати українську кухню. Хочу, щоб люди перестали харчуватися одноманітно. Готуватиму разом з виробником фермерських сирів ручної роботи «Доообра ферма» Тарасом Ложенком, додаватиму його продукти до своїх страв. Що встиг покуштувати на фестивалі? В принципі, я знаю всіх виробників, представлених на фестивалі, і сам вживаю їхню продукцію. Хочу після майстер-класу прогулятися ярмарком, купити спаржі, можливо, ще сиру, а може й постачальника м’яса знайти!»
Про виробника: «Доообра ферма» — це сімейна козяча ферма у селі Івки Богуславського району, Київської області з маленькою сироварнею, місія якої – варити кращий український сир, котрий буде знаний в усьому світі! На фермі – повний цикл виробництва (від вирощування кіз до доставки молочних продуктів клієнтам). Крім того, ви можете відвідати «Музей сиру» від «Доообра ферма». Це єдиний музей в Україні, де можна не лише дивитись і слухати, а й відчути на смак історію сироваріння та купити унікальні свіжі фермерські сири з усієї України.
Назва бренду: «Доообра ферма»
Адреса виробництва: Київська область, Богуславський район, село Івки.
Продукт: виробляє 12 видів сирів з козячого та коров’ячого молока, мед (різнотрав’я), молочні продукти (молоко, масло, сир, сметана, вершки), вироби з борошна (вареники, пельмені), м’ясо птиці (курятина, качка, перепілка) та перепелині яйця.
Де купити: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, замовити по тел.:+380503438308, +380503388308.
Сергій Безпалий, шеф ресторану Le Grill LeSilpo та Андрій Гнітецький, ТАТО Pepper Jam.
Тема: «Ревінь, качка, джем».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Я сьогодні вперше потрапив на фестиваль, і я дуже задоволений і здивований водночас. Так багато локальних виробників показують високий рівень і представляють багато якісної, красивої та смачної продукції! Хотілося б вірити, що під час наступного фестивалю ми побачимо ще більше нових продуктів та виробників. Мені було приємно працювати в команді з Андрієм Гнітецьким, виробником джемів і соусів під брендом «ТАТО Pepper Jam», та з Авророю Огородник, яка допомагала налаштувати публіку. Оскільки я сам обожнюю м’ясо, то обрав для приготування ніжне качине філе, поєднавши його з соусами від Андрія. Ця страва смачна і швидка у приготуванні, її просто було готувати при гостях».
Про виробника: Бренд заснований 2014 року. Андрій Гнітецький (більш відомий загалу як ТАТО Pepper Jam, надихнувся на створення особливих соусів після поїздки до Індії, де у нього викрали останні заощадженя. Тоді, за словами Андрія, довелося заробляти гроші на місці: на Гоа він «варив борщі на нуті відрами, нарізав окрошку у тазік, нарізав фрукти на весь стіл». Після цього, їдучи до штату Карнатака, він заблукав і натрапив на поля червоного гострого перцю. Тоді у Андрія виникла думка: «А чому в Україні немає власних смачних соусів із наших ягід і фруктів з гостринкою? Повернуся додому і обов’язково щось таке придумаю!!!» Спочатку проект не був комерційним – Андрій «тестував» соуси на друзях, пригощаючи їх. Але згодом все більше людей дізнавалось про цікаві поєднання смаків від ТАТО Pepper Jam, і з’явилися перші комерційні замовлення. Тепер соуси від Андрія Гнітецького є одними з найпопулярніших крафтових соусів в Україні.
Засновник: Андрій Гнітецький
Назва бренду: ТАТО Pepper Jam
Продукт: джемсоуси («Полуниця-м’ята-імбир», «Томат-базилік», «Вишня-кедровий горіх», «Слива-копчена сіль», «Журавлина-кмин», «Абрикос-коріандр», «Груша-ваніль») та гастрономічні соуси («Чилі-журавлина-кріп», «Чилі-вишня-розмарин», «Чилі-лимон-імбир», «Копчена паприка – гірчичне зерно», «Чилі-абрикос-томат-базилік», «Чилі-слива-м’ята».
Де купити: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, замовлення на сайті або сторінці виробника в фейсбук.
Анна Завертайло, рестораторка, співзасновниця кафе-кондитерської Honey та Констянтин Сосна, Gourmet з Любимівки (ТОВ «Агро-Фокус»).
Тема: «Боул з аспарагусом».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Сьогодні я готувала із локальних продуктів, представлених у Лавці Традицій «Сільпо», і всі вони мені дуже сподобалися. Це і бринза, і конопляна олія, і проростки — їх я, до речі, шукаю постійно. А ще вони дуже швидко псуються, якщо їх неправильно зберігати. А ось такі маленькі бокси від одного з виробників дуже зручно зберігати й використовувати. Насправді ті, хто готує на шефській сцені – це звичайні люди, тому мені було трошки складно абстрагуватися від підвищеної уваги. Але якщо постійно щось розповідати – то і виступати легше».
Про виробника: Компанія «Агро-Фокус» — це сімейний бізнес, який спеціалізується на вирощуванні аспарагусу та шафрану. Компанія «Агро-Фокус» використовує новітні технології для посадки, розфасовки і упаковки аспарагуса. Хобі, започатковане Ларисою Боден 10 років тому з метою урізноманітнити раціон новими цікавими продуктами, згодом переросло в маленький успішний бізнес, який допомагає забезпечувати роботою односельців з Любимівки.
Засновниця: Лариса Боден.
Назва бренду: Gourmet з Любимівки (ТОВ «Агро-Фокус»).
Адреса виробництва: Херсонська обл., смт. Любимівка, вул. Пролетарська 16а.
Продукт: аспарагус (біла та зелена спаржа), шафран, полуниця, часник, фенхель, солодка картопля.
Де купити: супермаркети «Сільпо» та LeSilpo, тощо.
Олександр Поташов, майбутній шеф фудкорту «Сільпо-Блокбастер» та Массімо Джеларті, бренд Massimo Gelarty.
Тема: «Гичка, печінка, морозиво – як воно є».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Якщо чесно, я сьогодні вперше потрапив на фестиваль, і хочу вам сказати – це щось неймовірне! Я спробував буквально все, що презентували сьогодні виробники. Хочу порекомендувати вам спробувати моцарелу й страчателу від «Чізарні» Лавки Традицій і джеми «ТАТО Pepper Jam», це дуже смачно! Що цікаво, Андрій (має на увазі виробника джемів Андрія Гнітецького – прим. авт.) дуже цікаво розповідає про свій продукт: коли він каже про соус, то одразу ж говорить і про якусь страву, з якою соус ідеально поєднається. Ти «малюєш» подумки цю страву і «дегустуєш» це поєднання смаків. А ще у себе на кухні я регулярно використовую соуси від «Вогняр» — це неймовірно гостро та смачно! Щодо страв, які я сьогодні готував – за 4 дні до фестивалю я отримав список смаків морозива від бренду Massimo Gelarty. Я хотів приготувати легкі та швидкі страви, але в той же час поєднати смаки морозива та решти інгредієнтів у смачній гармонії. Одразу виділив для себе морозиво з фетою й карамелізованими оливками і вирішив приготувати салат з буряком та цим морозивом. Ця страва сподобається тим, хто не їсть м’яса. Другим я обрав морозиво з маскарпоне та п’яною вишнею і вирішив подати його у тандемі з курячим паштетом. Подумав, що всі люблять паштети, до того ж, особливих труднощів у приготуванні немає. Третє морозиво – горгонзола з грушею – я використав, приготувавши однойменний салат і подавши його з кулькою морозива. Дуже сподобалося працювати з публікою, я відчув підтримку людей, помітив, що під час нашого з Массімо майстер-класу не було вільних стільців у залі! Сподіваюсь, ми скоро зустрінемося на відкритті найбільшого супермаркету «Сільпо» в «Блокбастері»! На фудкорті, шефом якого мені випала честь бути, у нас буде 5 кухонь – окремий рибний ресторан, ресторан американської кухні, «Дзяо-бар», ресторан суші, а також італійський ресторан. Чекатимемо вас!»
Про виробника: Массімо Джеларті, розчарувавшись в індрустрії морозива в Україні, відкрив власну студію, де, за його словами, перевинайшов морозиво: він та його майстри відновили старовинну технологію і повністю відмовилися від синтетичних компонентів. Морозиво від Массімо Джеларті готують виключно з натуральних інгредієнтів і заморожують рідким азотом за температури -196°С. Цікаво те, що з морозива Массімо Джеларті творить справжню кулінарну магію – він робить з нього морозиво алкогольні десерти, роли-морозиво, суші-морозиво, піцу-морозиво, десерти та айс-смузі. Спробувати всі види морозива та страви з нього ви можете у ресторані Massimo Gelarty.
Засновник: Массімо Джеларті
Назва бренду: Massimo Gelarty
Адреса виробництва: Київ, вул. Берковецька, 6д
Продукт: морозиво за авторськими рецептами (маскарпоне з п’яною вишнею, груша з горгонзолою, арахіс з солоною карамеллю, мадагаскарська ваніль та інші), алкогольне морозиво, морозиво на стевії без цукру, роли-морозиво, суші-морозиво, піца-морозиво, десерти з морозива, айс-смузі.
Де купити: ресторан Massimo Gelarty по вул. Берковецькій, 6Д, в інших містах, супермаркети «Сільпо» та LeSilpo.
Фото: PosEat Дар’я Ярош
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi