пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
Всім привіт! Мене звати Ана Резник. На початку кожного року, видання, алкогольні бренди і бармени озираються назад, на минулий рік, на тенденції і результати і пишуть новий топ трендів на наступний рік.
Сьогодні і ми з вами обговоримо, куди буде розвиватися світова барна індустрія і що буде мати популярність в 2021.
З тих пір, як 2020 рік поставив всіх нас в якийсь глухий кут, то мабуть, ніколи не було так складно передбачити, що буде відбуватися далі. Рік був складним для індустрії і за експертними оцінками 2021 НЕ буде набагато легше. Але тим не менше, я попросила деяких далекоглядних експертів припустити, що нас чекає попереду в сфері виробництва спиртних напоїв, коктейлів і барів. Нижче низка світових тенденцій і трендів, спостереження і думки кращих барменів, баровласників та експертів, а також невелика добірка трендів, які на мою думку, будуть актуальні саме для України.
І почнемо зі світових трендів:
Складні коктейлі
За час локдаунів гості наших закладів навчилися готувати нескладні коктейлі вдома і з поверненням в бар очікують чогось неповторного, абсолютно незвичайного, як по-смаку так і в подачах. Їм потрібен новий, дивовижний досвід. По-цьому, бармени всього світу працюють над дивовижними і цікавими напоями для своїх занудьгувавших за барами гостей.
Ремі Саваж (власник у Лондоні): «Незважаючи на цей тренд, я думаю (і сподіваюся), що коли бари знову відкриються, люди підуть куди завгодно, де вони відчують людське тепло, і складність напоїв відійде на другий план.»
Кількість лабораторій в барах зросте в рази.
І в допомогу барменам і мікологам для створення нового досвіду приходить зростання барних лабораторій. Такі інструменти, як роторний випарювач, су-вид, термоміксер, ультрасоник, центрифуга, вже не рідкість для великого міста. Бармени вивчають і відкривають нові грані здібностей цих інструментів для створення наднових складових і текстур напоїв.
Лаура Марніч (бар-менеджер Zuma Dubai): «Це, безумовно, відбувається, тому що останнім часом створення коктейлів зробило величезний крок, ближче, ніж будь-коли, до того, що ми називаємо «підходом шеф-кухаря»: дослідження та розробка нових смаків в кінцевому підсумку відбувається з використанням кухонного обладнання (такого як Souse Vide, Super-bags, центрифуга та т. д.), які, звичайно, може бути складно розмістити за барною стійкою. В ідеалі всім нам подобається, щоб наші бари були храмом для гостей. Всю довгу і «важку» (і веселу) роботу потрібно приховувати, надаючи барменам відповідний час для прийому гостей, прискореного обслуговування і приготування коктейлів.»
Бутильовані коктейлі
Неможливість працювати з аудиторією з приходом пандемії дуже вдарила по фінансовим можливостям власників барів і ресторанів. На придумування механізмів заробітку у нас був цілий рік. Але все ті ж коктейлі to-go — найефективніший з них. Різні країни і міста послабили свої закони про спиртні напої, щоб дозволити барам і ресторанам пропонувати напої на винос, що є вкрай необхідним джерелом доходу для закладів, які не передбачають варіанти доставки їжі.
Ніко Де Сото (власник Danico, Mасе): «У різних регіонах це працює абсолютно по різному. У Франції, звикли пити вино і пиво, і бутильовані коктейлі не настільки популярні, а ось в Нью Йорку — люди дуже скучили по барам і вони більш відкриті до нових умов. Я думаю, це дуже зручно і швидко. Але все ж випити смачний коктейль — це багато в чому атмосфера бару.»
Коктейльні набори (cocktails kit)
Так само, слідом за попереднім трендом активність набирають і коктейльні набори. На жаль, не у всіх країнах можна легально доставляти запечатані коктейлі, та барні ентузіасти не залишили гостей без можливості смачно випити вдома. Замовити кордіали, сиропи, фреші стало черговою можливістю не втратити вечір в спробі змішати з алкоголем незмішувані складові. І трохи фінансово підтримала власників бізнесів.
Тімо Дженсен (власник Flying Dutchmen Cocktails, Dutch Courage cocktailbar, Perfect Serve Barshow Amsterdam): «У міру того, як люди все більше знаходяться вдома, вони шукають нові захоплюючі розваги. Це дає нам унікальну можливість захопити людей прекрасним світом бартендерства! Як і у випадку з кулінарією, бармени-любителі насправді збільшують увагу до бару, а не зменшують його, оскільки люди визнають артистизм і справжню майстерність.»
Нові трендові спірити
Категорії спиртних напоїв, які побачать свою висхідну тенденцію, — це висококласні текіла, мезкаль, витриманий ром і аперитиви на основі спиртних напоїв.
В останні кілька років на ринок були запущені нові агавові спирти і їх зростання набирає серйозних обертів.
А ключова ринкова тенденція в індустрії напоїв показує, що споживачі «п’ють менше, але п’ють краще», і немає ніяких ознак спаду тенденції. У міру того, як споживачі все більше цікавляться віком і походженням, очікується, що продажі розкішного рома збільшиться і будуть рости найближчі кілька років.
Дієго Феррарі (бренд-амбассадор Matusalem rum): «Ситуація з пандемією — це всього лише обмеження, а обмеження — матір можливостей …. Протягом цього року ми багато працювали, щоб залишатися поруч з нашими клієнтами, створюючи вебінари, тренінги, лайв на IG і багато іншого!»
Розвиток методів і способів нульових відходів
Сталий розвиток, етично обґрунтовані і більш екологічні виробничі процеси стають все більш і більш важливими, як для винокурів, так і для споживачів за останні кілька років, і в міру того, як варіанти, доступні компаніям, починають рости, ми очікуємо, що багато інших бренди будуть застосовувати більш зручні для планети підходи.
Етичність ресторанів і барів важлива в багатьох контекстах, але дві найважливіші області для досягнення вражаючих результатів включають навколишнє середовище і постачальників продуктів харчування. Направляючи свої стійкі зусилля в цих областях, ви можете зміцнити атмосферу свого бізнесу і стати ближче зі своїми відвідувачами, а також, звичайно, робити добро у своєму співтоваристві.
Сімоне Капорале (власник sips.barcelona, heflavourblaster, muyu liqueurs): «Посередницькі зусилля щодо забезпечення екологічності в барі, створені до початку 2020 року, були зруйновані і скомпрометовані тим фактом, що раптово кожен бар повинен був адаптуватися до свого роду бізнес-моделі доставки напоїв, щоб вижити протягом декількох місяців … Погляньте на відходи з мусонних баків, викиди вуглецю при доставці, пластикову і поліетиленову упаковку … ми звели нанівець всі зусилля, заплановані до 2019 року.
Я думаю, що зараз ця тема життєво важлива для нашого власного оточення … але ви повинні бути екологічніше в повсякденному житті, а не тільки в соціальних мережах :)»
Безалкогольні і LOW ABV коктейлі.
Так, ми говоримо про це вже кілька років. Це дійсно один з найбільш зростаючих і стійких трендів на найближчі роки.
Навіть зростання аперитивних напоїв говорить нам про те, що люди дбають про себе і не збираються відмовлятися від можливості, відчувати ноти алкоголю, але бути максимально тверезими після пари коктейлів.
Шейн Ітон (барний блогер, questamiamilano): «Настали дивні і непередбачувані часи. Проте, барна індустрія пристрасна і стійка, і, без сумніву, виживе в цей важкий період. Одного разу ця пандемія закінчиться, але тим часом є розумні, винахідливі бармени і бари, що пропонують нові рішення, щоб впоратися з поточною ситуацією, в якій ми опинилися.
У зв’язку з тим, що бари по усьому світові закриваються раніше, ми вже почали міняти свій стиль вживання алкоголю. Проте, напої з низьким вмістом алкоголю, які зараз пропонуються барами для пропаганди вживання алкоголю в денний час, — це тенденція, яка зростала ще до пандемії. Напої з низьким вмістом алкоголю також корисні для вашого здоров’я і мають економічний сенс для барів, незалежно від годин роботи.»
Далі додам пару трендів які будуть більш популярні на території саме України.
По-перше, локдауни забрали у нас можливість особисто спілкуватися один з одним.
Були скасовані всі барні заходи, фестивалі і конвенції — це вплинуло на нашу можливість подорожувати і навчатися на практиці.
По-цьому, припускаю, що в Україні збільшиться кількість гостьових змін барменами і барами. Ми зможемо попрацювати в різних містах країни, навчиться новому у своїх колег і налагодити колишній контакт між барами.
По-друге, в маленьких містах з’являться коктейльні бари. Так, часом нам здається, що маленькі міста ще не готові, до такого досвіду. Але чимало барменів в зв’язку з пандемією повернулися з великих мегаполісів в свої рідні міста. І, як ми знаємо, попит народжує пропозицію. Так що думаю, найближчим часом ми почуємо про маленьких, але все ж коктейльних барах в містах, де немає метро, але є бажання долучитися до світової культури.
У 2021 року споживачі будуть, як і раніше, покладатися на їжу і напої для задоволення безлічі потреб, будь то потреба в емоційному комфорті, потреба в підтримці здоров’я або навіть необхідність пізнати світ, залишаючись вдома. Для рестораторів і баровласників це можливість потішити, розрадити і, можливо, залучити нову хвилю споживачів, які зможуть зберегти лояльність навіть після зняття обмежень пандемії.
Автор: Ана Резник
Текст та фото: надані автором. Фото: flacon.bar, penicillin_bar, a_bar_with_shapes_for_a_name_, flyingdutchmencocktails
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi