пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
З 2020 року цінності дому шампанських вин «Мумм» (G.H. Mumm) представлятиме американський фехтувальник Майлз Чемлі-Вотсон (Miles Chamley-Watson). Спортсмена називають автором нового експресивного стилю фехтування, він завсідник світських вечірок та бере участь у модних показах.
В «Мумм» пояснюють, що обрали постать чемпіона з фехтування, щоб змінити традиційне уявлення про шампанське, — «Майлз став новатором у фехтуванні та моді. Людям імпонує його сміливість на шляху руйнування “норм” у спорті та стилі. Ця позиція відповідає цінностям та традиціям дому G.H. Mumm».
Одним з перших кроків на посаді посла бренду стала промо-кампанія набору келихів The Cloupe для ігристого вина.
Дом шампанських вина та Майлз пропонують питцям зруйнувати «норму» за допомогою гібриду келиха-флейти та склянки. Вони схожі на трендові у 2019 році «чашки» для вина.
У келихів відсутня ніжка, тримати у їх пропонують, обхопивши пальцями. Вартість набору — $40.
Фото: G.H. Mumm
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi