Як продавати харчові набори та продукти в інтернеті та заробити понад 5 200 000 доларів США: досвід і креатив китайців - PostEat

пошук

Як продавати харчові набори та продукти в інтернеті та заробити понад 5 200 000 доларів США: досвід і креатив китайців
02-04-2020 0 768

Автор

Більше ніж 15 мільйонів доларів вдалось заробити пану Луо Йонгхао, який в інтернет шоу продавав підписникам, зокрема, харчові продукти, продуктові набори та різні гаджети.

*Luo Yonghao — інтернет-знаменитість з Китаю та засновник бренду смартфонів Smartisan Technology

У першому в історії шоу в прямому ефірі, яке побило рекорди продажів на платформі Douyin (китайська версія соцмережі Tiktok, застосунок для створення та поширення відеофайлів та онлайн-трансляцій) Луо Йонгхао вдалось продати біля 910 000 позицій продуктів, а шоу переглядало близько 48 мільйонів глядачів у прямому ефірі.

Ідея спрацювала і дохід від подібних шоу може бути величезним, повідомляють китайські ЗМІ. Повідомлялось, що через годину після початку шоу, дохід від продажів перевищив 37 мільйонів юанів (більше 5 200 000 доларів США), а дохід від стімінгової трансляції в мережі Douyin досяг 820 000 юанів (більше 115 500 доларів США).

Серед проданої продукції були китайські омари від Xinliangji, ваучери від популярного виробника чая з молоком Nayuki, а також гелеві ручки від Xiaomi Corp. Товари цих трьох компаній користувались найкращим попитом. Серед інших відомих компаній-учасниць онлайн-ініціативи були, зокрема, Lenovo Group, P&G та NetEase Inc.

«Хоча я не придатний продавати помади, я вважаю, що можу бути провідним продавцем у багатьох категоріях. Ніколи нічого не купували на платформах у прямій трансляції? Це тому, що ви ніколи не бачили нас в прямому ефірі», — зазначив пан Луо Йонгхао.

Ідея запроваджувати ініціативи з продажу продуктів, харчових товарів онлайн та залучати експертів, лідерів думок зі своєї ніші дуже цікава. Люди довіряють тим, хто має експертизу в тій чи іншій галузі, тому купувати у них емоційно безпечніше та комфортніше. Є над чим порозмислити, чи не так?! 

 

Сподобалась стаття? Підтримай PostEat донейтом, щоб ми могли продовжити писати цікаві матеріали!

 

Читайте також:

90% ресторанів Пекіна повернулись до роботи у звичайному режимі

Стратегія, як вижити закладам під час карантину: досвід бара у Гуанчжоу 

Китайські ресторани відкрились і працюють, але дотримуються підвищених норм безпеки

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi