Rozetka планує випускати вина та питну воду під власною торговою маркою - PostEat

пошук

Rozetka планує випускати вина та питну воду під власною торговою маркою
16-02-2023 0 533


Український онлайн-ритейлер Rozetka збирається випускати вина та питну воду під власною торговою маркою. Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на пресслужбу компанії.

У компанії розповіли, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.

«Незабаром споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки, а також воду, яка необхідна при вживанні алкоголю», – повідомили у Rozetka.

Найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина в нижніх та середніх цінових сегментах. Середній «винний» чек на Rozetka — 150 грн.

Фото: Facebook Vladyslav Chechotkin 

Читайте також: 

У Києві п’ятеро людей отруїлися в кафе «Альпака» (доповнено)

Олена Брайченко поділилась думками про об’єктивність нашої критики щодо закладів громадського харчування

У Варшаві відкрили ресторан «Крим» навпроти російського посольства

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi