Starbucks та McDonald's зберегли позиції найдорожчих ресторанних брендів у світі - PostEat

пошук

Starbucks та McDonald's зберегли позиції найдорожчих ресторанних брендів у світі
23-03-2023 0 607


Найбільша міжнародна мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks сьомий рік поспіль визнана найдорожчим ресторанним брендом у світі за версією консалтингової компанії Brand Finance. Друге місце утримує американська мережа закладів швидкого харчування McDonald’s.

Вартість Starbucks, за даними рейтингу 2023 року, збільшилася на 17% і становить $53,432 млрд.

Мережа McDonald’s втратила у вартості 7%, але змогла утримати другий рядок у списку. Її вартість становила $36,863 млрд. Третє місце залишив за собою американська мережа ресторанів швидкого харчування, що спеціалізуються на стравах із курятини KFC — вартість цього бренду склала $17,662 млрд. На четвертому місці – Domino’s Pizza ($7,352 млрд), на п’ятому – Subway ($7,053 млрд), на шостому – Taco Bell ($7,050 млрд).

До десятки найдорожчих ресторанних брендів також увійшли Tim Hortons, Wendy’s, Burger King та Pizza Hut.

Найшвидше за рік здорожчав бренд Texas Roadhouse. За рік вартість американської мережі стейк-хаусів виросла на 56%, до $2,3 млрд.

Фото: Brand Finance

Читайте також: 

Зеленський показав, як пив каву разом з військовими на АЗС в Донецькій області

Петро Чернишов з волонтерами «Siobhans Trust» готував піци для жителів Білогородки

У пекарні «Спельта» з’явилася «апіца»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi