пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev створила новий підрозділ під назвою DraftLine Entertainment, який буде працювати над розважальною медіапродукцією. Про це йдеться на сайті підрозділу.
Спільно з продюсерською компанією Sugar23 пивоварна корпорація AB InBev випускатиме фільми, серіали та подкасти, які планує продавати стрімінговим платформам.
Мета такої кампанії — одержати контакт зі споживачами, до яких не вдається дотягнутися за допомогою традиційних форматів реклами, оскільки все більше людей користується зараз виключно стрімінговими сервісами.
Вихід в індустрію розваг дозволить AB InBev просувати насамперед пиво загалом, а не конкретний бренд.
Читайте також:
108-річна британка розкрила секрет свого довголіття
Охорона Зеленського заборонила йому брати шоколад у Беара Гріллза
Ресторан «Veselka» відкриє ще два заклади української кухні у Нью-Йорку
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi