Sweethearts створила лімітовану серію цукерок у виглядів сердечок з повідомленнями - PostEat

пошук

Sweethearts створила лімітовану серію цукерок у виглядів сердечок з повідомленнями
09-01-2024 0 439


Компанія Sweethearts випустила лімітовану серію цукерок «Situationships», що містять сердечка-розмовники для тих, хто вічно самотній та/або перебуває у невизначених стосунках. Про це повідомляє Media Post.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Sweethearts (@sweetheartscandies)

Немає цукерок, які б так асоціювалися зі святом, як цукерки Sweethearts з Днем святого Валентина. У майже безперервному виробництві в США з 1901 року цукерки у формі серця мучили самотніх людей цитатами на кшталт «Уся моя» або «Тільки ти». За даними Вікіпедії, щороку до Дня святого Валентина виготовляють понад 8 мільярдів цукерок Sweethearts.

Згідно з Оксфордським словником, «тимчасунки — це романтичні або сексуальні стосунки, які не вважаються офіційними або усталеними». Нещодавно цей опис увійшов до четвірки найкращих термінів, які розглядалися на здобуття звання «Слово року» за версією Оксфордського університетського видавництва у 2023 році.

Лімітована серія цукерок доступна у «спеціально розроблених коробках, (які) містять розмиті, неправильно надруковані написи, які так само важко прочитати, як і стосунки покоління Z».

«Цього року самотні виводять «тимчасунки» на новий рівень, і Sweethearts тут для них», — сказав Еван Брок, віце-президент із маркетингу Spangler, у своєму оголошенні. «Друк на Sweethearts не завжди ідеальний. Це наш спосіб сприйняти ці недосконалості таким чином, щоб залучити поп-культуру».

Дослідження, проведене Tinder, показує, що молоді неодружені люди тепер вважають тимчасунки законним статусом стосунків. Невизначені та ні до чого не зобов’язуючі стосунки продовжують розвиватися, оскільки люди менше турбуються про результати стосунків і більше зацікавлені в отриманні задоволення від процесу.

Станом на 9 січня всі цукерки «Situationships» були розкуплені. 

Photo credits: Media Post

Читайте також:

Військовослужбовець ЗСУ Іван Павліш заснував проєкт «Бататко» з продажу львівського батату

The Coca-Cola Company об’єднала свої продукти у ролику про магію і хаос сімейних свят

Марія Банько розповіла, яким було королівське різдвяне меню наприкінці XIX століття

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi