«Бізнес-трамплін 2.0»: малі бізнеси отримали 3 750 000 гривень на розвиток своєї справи - PostEat

пошук

«Бізнес-трамплін 2.0»: малі бізнеси отримали 3 750 000 гривень на розвиток своєї справи
10-12-2024 0 192

Партнери

Автор


Серед десятьох фіналістів проєкту «Бізнес-трамплін 2.0» від ROZETKA та Visa професійне журі обрало сімох переможців: п’ять малих та два ветеранські бізнеси розділили між собою грошову нагороду — 3 750 000 гривень на розвиток справи. Як відбувався краш-тест фіналістів, дивіться в спецвипуску Fedoriv Vlog

Перше місце в категорії ветеранського бізнесу та 1 000 000 гривень отримала «ДронАгро» з Тернопільської області. Компанія, що надає послуги з внесення засобів захисту рослин агродронами, від початку діяльності обробила понад 10 000 га сільськогосподарських земель. На другому місці з призом 500 000 гривень — бренд меду та медових солодощів «Конюшина. Мед з історією». У 2014 році Олексій, бджоляр у четвертому поколінні, вивіз з окупованого Луганська 30 бджолосімей та розпочав свою справу в Каневі. 

У категорії малого бізнесу перемогу та приз 1 000 000 гривень здобув автосервіс для цивільних та військових машин NESEMOS Veteran Auto Hub із Києва. Засновники спочатку були волонтерами, які передали для ЗСУ понад 200 машин. А згодом вирішили відкрити власний сервіс, бо регулярно зіштовхувалися з невдалими ремонтами автомобілів. Друге місце та приз 500 000 гривень отримала компанія Trojan Systems з Ірпеня, яка розробляє смартобладнання для боротьби зі шкідниками. Інноваційні пристрої від бренду випробовують в Індонезії, Сінгапурі, Саудівській Аравії та Бразилії. 

Третє місце розділили три малі бізнеси: застосунок для підтримки онкопацієнтів та їхніх родин «Турбота24» з Києва, бренд тактичного одягу MILIGUS та екобренд виробів із кавової гущі rekava зі Львова. Кожен із них отримав по 250 000 гривень на розвиток справи.

«Як порівняти з 2020 роком, ми збільшили призовий фонд “Бізнес-трампліна 2.0” до 3,7 мільйона гривень і запросили до участі ветеранські бізнеси, тому що навіть під час повномасштабної війни ми бачимо зацікавленість малих підприємців у розвитку та масштабуванні своєї справи. Ми хотіли, щоб цей проєкт став реальним трампліном для них і допоміг здійснити задумане», — говорить Владислав Чечоткін, співзасновник ROZETKA.

Учасники мали по 10 хвилин, щоб презентувати бізнес, розповісти про свою унікальність, відповісти на питання, отримати відгук та професійні поради від журі «Бізнес-трампліна 2.0». Серед них: Владислав Чечоткін, співзасновник ROZETKA, Світлана Чирва, віцепрезидентка та регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові, Андрій Федорів, засновник і CEO FEDORIV GROUP, Всеволод Кожемяко, засновник компанії «Агротрейд», командир добровольчого підрозділу «Хартія», Вікторія Тігіпко, засновниця та керівна партнерка венчурного фонду TA Ventures. 

«У фінал “Бізнес-трампліна 2.0” пройшли бізнеси, які чітко знають свою аудиторію та розуміють цінність своєї роботи для неї, мають план розвитку й готові зробити наступний крок для досягнення своєї мети. Ми хотіли допомогти підприємцям зробити цей крок завдяки фінансовій підтримці, медійному підсиленню і порадам, які ми з членами журі дали кожному фіналісту. Раді бачити в десятці сімейні бізнеси, справи, які продовжують декілька поколінь родини та до яких ветерани повертаються після служби», — коментує Світлана Чирва, віцепрезидентка та регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові.

Усі фіналісти «Бізнес-трампліна 2.0» отримали подарунки від RozetkaPay. Зокрема безоплатний інтернет-еквайринг та приймання платежів від своїх клієнтів під нульовий відсоток на рік.

Освітній партнер проєкту kmbs подарував трьом фіналістам можливість здобути бізнес-освіту в Києво-Могилянській бізнес-школі. Засновники компаній NESEMOS Veteran Auto Hub, «Конюшина. Мед з історією» та бренду з виробництва засобів радіоелектронної боротьби «УП-ІННОВАЦІЇ» пройдуть одну з програм: «Маркетинг для топів», «Менеджмент. Мистецтво прийняття управлінських рішень» та «CEO Development». 

«Навчання дає амбітним бізнес-лідерам можливість переосмислити бізнес-моделі, зміцнити управлінську культуру та закласти основу для якісного розвитку компаній. Це інвестиція у нове покоління лідерів, здатних створювати додану вартість і позитивно впливати на суспільство», ― каже Інна Хрущ, директорка з маркетингу kmbs. 

Також засновник компанії з виробництва кемперів для активного відпочинку Life Style Camper отримав особисту консультацію з побудови системного бізнесу від Владислава Чечоткіна. А власники рослинної аптеки Grandma’s Pharm — консультацію з маркетингу від Андрія Федоріва.

У новому спецвипуску Fedoriv Vlog — історії українських підприємців, презентації бізнес-моделей, ексклюзивні поради від журі та нагородження переможців «Бізнес-трампліна 2.0».

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi