Внимание. На сайте действуют возрастные ограничения.

Я подтверждаю что мне исполнилось 18 лет
Ми хочемо “вжух-вжух”, а так не виходить - PostEat

поиск

Ми хочемо “вжух-вжух”, а так не виходить

28-09-2017 0 1512

Taras Parandii

Автор


Старт власного бізнесу саме з виготовлення продуктів харчування ледь не найпростіше, що на сьогодні можна уявити в Україні. Усі крафтові виробникі, яких сьогодні бачите на полицях магазину починали з малого. Хто в’ялив м’ясо на власному балконі, хто випікав надзвичайні торти на власній кухні, хто робив варення з плодів власного саду.

Це легкий на вхід бізнес, але і він потребує розуміння ринку для виходу на нього.

Ми утотожнили основні помилки з якими зустрічається людина, що задумала продавати свої смаколи не тільки родичам та друзям, а зробити це основним джерелом доходу.

Помилка номер 1.

Нехай у тебе самі смачні торти від яких охають та ахають усі твої знайомі, але не розуміючи загальної картини ринку варто задуматися чи необхідне масштабування саме для тебе. Як тільки ти збільшуєш власне виробництво – зростають та з’являються такі витрати, яких ти і близько не міг передбачити. Тому твоє ціноутворення з самого початку повинно враховувати такі поняття, як реклама, логістика, маржу для перепродажу та чимало інших.

Порада номер 1 – спілкуйся з тими, хто займається виробництво їжі!

Помилка номер 2.

Обирати один канал для продажу твоєї продукції. Нехай він продає добре, нехай тобі цього достатньо. Але зовсім поряд може бути дешевший, надійніший чи банально зручніший для тебе спосіб реалізації смаколиків. І як усе у нашому житті – не спробуєш, не дізнаєшся.

Порада номер 2 —  звертай особливу увагу на нові та ще не популярні способи для продажу/промотування, вони зазвичай і є самими ефектиними!

Помилка номер 3.

Набивати власні гулі на тому, що інші давно пройшли й забули. Титанічна праця викликає повагу, однак не веде тебе до швидкого результату. Ти можеш місяцями вирішувати задачу, втрачати гроші та час, хоча поряд з тобою на відстані витягнутої руку люди, які можуть допомогти її вирішити за хвилину.

Порада номер 3 – навчання ніколи і нікому не було зайвим, особливо профільне, яке допоможе зрозуміти де ти є, як працює ринок і що робити, щоб заробляти більше.

Помилка номер 4.

Жити виключно своїм продуктом забуваючи, що бізнес це не продукт і не виробничі потужності. Бізнес  — це відносини між людьми. Ваше соціальне коло гостро потребує нових людей в оточенні, які горять та розділяють ваші бажання робити хороші продукти. З якими можна порадитися та знайти вихід з будь-якої ситуації.

Порада номер 4 – шукайте нові знайомства серед тих, хто виготовляє продукт, як і ви. Серед тих, хто продає ці продукти та розуміє, як функціонує ваш ринок.

Помилка номер 5.

Якщо ви робите продукт то він повинен бути ідеальним. Ніяких компромісів по якості. Ніяких “і так куплять”, бо ти  — це обличчя власного бізнесу. Твій успіх залежить від того, який на смак буде цей продукт. І навіть, якщо він буде дорожчим за аналоги його куплятимуть за його смак.

Порада номер 5 – тримай високу планку якості.

Тарас Парандій, засновник курсу для виробників хороших продуктів харчування “Їжаки”

Редакция сайта не несет ответственности за содержание авторского материала. Мнение редакции может отличаться от мнения автора.

Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях:

 



Tweet

Комментарии