пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська компанія PepsiCo оголосила про зміну логотипу напою Pepsi на честь 125-річяя бренду. Про це повідомляється на сайті Pepsi.
Компанія повернулась до класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями. Це є перше оновлення логотипу Pepsi за останні 14 років. Новий логотип з осені 2023 року почнуть використовувати в Північній Америці, а у 2024 році — у всьому світі.
«У PepsiCo ми розробляємо наші бренди так, щоб вони розповідали переконливу та цілісну історію. Pepsi є яскравим прикладом бренду, який протягом 125 років постійно переосмислює себе, щоб залишатися частиною поп-культури та частиною життя людей», — зауважив перший віце-президент та головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні.
Компанія розробила нову айдентику бренду, щоб пов’язати майбутні покоління зі спадщиною бренду, поєднавши відмінності з історії з сучасними елементами, щоб показати сміливе бачення майбутнього.
«Оновлена кольорова палітра включає синій та чорний кольори, які додають контрасту, яскравості та сучасності класичній кольоровій гамі Pepsi», — додали в компанії.
Серед ключових елементів оновленого дизайну — напис Pepsi повернули всередину кола на білу смугу. Враховуючи постійний фокус бренду на Pepsi Zero Sugar, у дизайні використано чорний колір, що ще більше підкреслює прихильність бренду до Pepsi Zero Sugar у майбутньому.
Фото: скриншот з відео
Читайте також:
«Планета Кіно» відкриває у Львові новий кінотеатр з рестораном та баром
У goodwine можна купити вино, яке присвячене загиблій сомельє
Фонд «Життєлюб» проводить збір на великодні кошики для дідусів та бабусь
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi