пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Згідно з опитуванням агенції 5W Public Relations 38% споживачів пива у США відмовились від бренду Corona через страх перед коноравірусом. Ще 16% споживачів непокоїть можливий зв’язок між брендом та вірусом.
25-26 лютого агенція опитала 737 американських споживачів пива. Метою опитування була перевірка інформації про те, що у США та світі збільшилось число пошукових запитів «пивний вірус» (beer virus) та «вірус пива корона» (corona beer virus).
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Опитування показало, що 38% респондентів за жодних обставин не купили б пиво Corona. Серед тих, то п’є Corona тільки 4% перестали пити пиво цього бренду. 14% сказали, що не купляли б Corona у громадських місцях. 16% респондентів були занепокоєні можливим зв’язком між Corona та коронавірусом.
Згідно зі звітом компанії Anheuser-Busch InBev (AB InBev) у 2019 році глобальні продажі пива бренду Corona збільшились на 21%. Драйверами росту були ринки Китаю та Мексики. Але у перші два місяці 2020 року спалах вірусу став причиною скорочення доходів броварні-гіганта на $285 млн.
Також британська аналітична компанія YouGov зафіксувала ріст негативного ставлення до бренду Corona з поширення коронавірусу.
«Представники бренду стверджують, що споживачі усвідомлюють відсутність зв’язку між пивом та вірусом, але загалом ситуація катастрофічна для Corona. Який бренд хоче асоціюватися з хворобою, яка вбиває людей у всьому світі?», — розмірковує генеральний директор 5W Public Relations Рон Торосян (Ronn Torossian).
Читайте також:
Британець зміг перемогти коронавірус за допомогою віскі.
В Україні запустили крауфандинг, щоб зварити пиво для «справжніх біргіків».
Ексголовний пивовар Pilsner Urquell відкрив в Ужгороді крафтову пивоварню Yuber.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi