38% американців відмовились від пива Corona через страх перед коронавірусом - PostEat

пошук

38% американців відмовились від пива Corona через страх перед коронавірусом
02-03-2020 0 1501


Згідно з опитуванням агенції 5W Public Relations 38% споживачів пива у США відмовились від бренду Corona через страх перед коноравірусом. Ще 16% споживачів непокоїть можливий зв’язок між брендом та вірусом.

25-26 лютого агенція опитала 737 американських споживачів пива. Метою опитування була перевірка інформації про те, що у США та світі збільшилось число пошукових запитів «пивний вірус» (beer virus) та «вірус пива корона» (corona beer virus).

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Опитування показало, що 38% респондентів за жодних обставин не купили б пиво Corona. Серед тих, то п’є Corona тільки 4% перестали пити пиво цього бренду. 14% сказали, що не купляли б Corona у громадських місцях. 16% респондентів були занепокоєні можливим зв’язком між Corona та коронавірусом.

Згідно зі звітом компанії Anheuser-Busch InBev (AB InBev) у 2019 році глобальні продажі пива бренду Corona збільшились на 21%. Драйверами росту були ринки Китаю та Мексики. Але у перші два місяці 2020 року спалах вірусу став причиною скорочення доходів броварні-гіганта на $285 млн.

Також британська аналітична компанія YouGov зафіксувала ріст негативного ставлення до бренду Corona з поширення коронавірусу.

«Представники бренду стверджують, що споживачі усвідомлюють відсутність зв’язку між пивом та вірусом, але загалом ситуація катастрофічна для Corona. Який бренд хоче асоціюватися з хворобою, яка вбиває людей у всьому світі?», — розмірковує генеральний директор 5W Public Relations Рон Торосян (Ronn Torossian).

 

 

Читайте також:

Британець зміг перемогти коронавірус за допомогою віскі.

В Україні запустили крауфандинг, щоб зварити пиво для «справжніх біргіків».

Ексголовний пивовар Pilsner Urquell відкрив в Ужгороді крафтову пивоварню Yuber.


Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi