5 березня відбудеться дегустація українського вина бренду «Янчинські пагорби» - PostEat

пошук

5 березня відбудеться дегустація українського вина бренду «Янчинські пагорби»
26-02-2024 0 557

Партнери

Автор


Запрошуємо представників HoReCa на дегустацію українського вина бренду «Янчинські пагорби». Це перша подія із серії дегустацій, що передбачає підтримку українського виноробства. 

Сімейна винарня «Янчинські пагорби» розташована в селі Іванівка (60 кілометрів від Львова). Власники, що займаються розвитком винарні — Наталя та Максим Кичми. Основним напрямом подружжя обрало створення вина з українських сортів винограду. Наталя вирощує виноград, Максим виготовляє вина. На «Янчинських пагорбах» ростуть такі українські сорти: Рубіновий Магарача, Мускат одеський, Цитронний Магарача, Гурзуфський рожевий, Буковинка, Олег.

В українського вина з винограду української селекції дуже високий потенціал. Та винороби переконані, що український продукт повинен бути українським у всьому. У «Янчинських пагорбах» вино не тільки виготовляють з українських сортів, а й витримують в українських бочках. Етикетки також створюють в Україні: їх малює художниця Христина Лукащук. Останню партію малюнків розробляли в січні 2022 року, перед початком повномасштабної війни. Після повномасштабного вторгнення рф дизайн скоригували, щоб відповідав сьогоденню.

Родина почала займатися виноробством у 2019 році. Раніше виноробня називалася Yanchyn Hills Family Wine, а «Янчинськими пагорбами» стала, бо, як пояснює Максим, вони виготовляють українське вино для українців. Українськомовна версія назви виправдана історією: село, де розташована виноробня, колись називалося Янчин.

Модеруватиме дегустацію засновник проекту Серцевина — Роман Заяць. 

На дегустації будуть наступні вина:

  • Білі: Мольфар, Олег характерник
  • Бурштинове: Ейфорія
  • Рожеве: Пристрасть
  • Червоне: Сапераві

Мета проведення заходу — популяризація українського вина у закладах, збільшення винної карти саме з українською пропозицією, промоція українського локального виробника в межах розвитку сталого туризму. Увага до локальних продуктів – це про глибше розуміння культури, звичок та життя місцевих мешканців. Це історія та традиції місцевості. 

Дуже тішить факт, що зараз ми починаємо більше цінувати продукти, виготовлені вдома. Це про довіру та підтримку своїх, підтримку місцевої економіки, що особливо необхідно в часі війни та повоєнного відновлення. 

Наші землі багаті на виноградники та талановитих людей, що вміють творити неймовірний та якісний продукт — від сімейних крафтових виробників до масштабних та відомих брендів, які експериментують зі стилями вин і сортами винограду, здобувають все більше нагород на міжнародних конкурсах та дегустаціях та зовсім не поступаються імпорту. 

Львівський туристичний офіс дякує партнерам Marymo group за сприяння у проведенні події.

Коли? Вівторок, 5 березня, 17:00

Де? Ресторація Kolos, м. Львів, вул. В. Винниченка,3

Участь безкоштовна за попередньою обов’язковою реєстрацією: https://cutt.ly/bwNYr10V 


Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi