пошук
Олена Березовенко
Автор
пошук
Олена Березовенко
Автор
Велика американська фаст-фуд мережа Popeyes на початку серпня оновила меню в закладах по всій країні, проте не очікувала такого ажіотажу до оновленого сендвічу з куркою. Вже 27 серпня на офіційній сторінці Popeyes в Twitter з’явилось повідомлення, що всі сендвічі в країні розпродані та мережа працює на тим, щоб забезпечити всі локації необхідною кількістю булок.
Y’all. We love that you love The Sandwich. Unfortunately we’re sold out (for now). pic.twitter.com/Askp7aH5Rr
— Popeyes Chicken (@PopeyesChicken) August 27, 2019
З огляду на ажіотаж до сендвічу, мережа прийняла рішення запустити активність BYOB — bring your own bun (принеси булочку із собою). Гостям пропонують принести свою улюблену булочку із собою, замовити в закладі курячі стріпси та зробити самостійно замінник сендвіча, проте без майонезу та маринованого огірка. Таким чином заклад пропонує перечекати повернення курячого сендвічу.
Try our new BYOB! It’s basically The Sandwich! Only no mayo. Or pickles. And you bring your own bun… Really it’s just three tenders… pic.twitter.com/9jOFyfdae4
— Popeyes Chicken (@PopeyesChicken) September 12, 2019
Фото: Popeyes
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi