Бар HRAM до Дня Києва представив серію коктейлів, натхненних культовими київськими храмами - шукайте в барі протягом всього сезону - PostEat

пошук

Бар HRAM до Дня Києва представив серію коктейлів, натхненних культовими київськими храмами - шукайте в барі протягом всього сезону
26-05-2025 0 231

Автор


До Дня Києва команда бару HRAM випустила нову коктейльну карту. В ній — коктейлі-храми, натхненні знаковими київськими релігійними спорудами: від Десятинної церкви до Звіринецького печерного монастиря.

Ось що нам розказали про створення коктелів в команді закладу:

«Ці коктейлі — наша версія путівника Києвом. Це пряма трансляція нашої любові до Києва — і ми хочемо, щоб гість теж побачив Київ нашими очима через через призму храмів. Тож ми ведемо вас своїми улюбленими місцями — але не за руку, а через естетику і смак.»

Антон Осипенко, маркетинг-директор бару HRAM:

Команда працювала над картою чотири місяці: коктейлі розробляв шеф-бартендер HRAM Андрій Фокін, а келихи під кожен коктейль на замовлення виконав бренд барного інвентарю Barta. З десяти концептів у фінальний реліз включили тільки п’ять.

«Цього разу було особливо складно: HRAM уже два роки працює з глибокими сенсами, символізмом і сильним візуальним підходом. Важко придумувати щось справді нове, чого ще не було, тим більше в барній сфері, яка вже й так переповнена креативом. Але ми не зупиняємось. Попри всі складнощі, важливо, щоб у всьому цьому процесі зберігалася легкість. Бо тільки тоді народжується щось справжнє», — розповів Антон Осипенко.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Андрій Фокін, шеф-бартендер HRAM:

Коктейль First Church присвячений легендарній Десятинній церкві, першому кам’яному християнському храму Київської Русі. Керамічний келих від Barta відтворює текстуру кам’яного фундаменту, який зберігся до наших днів, а шоколадний гарніш у вигляді деревної кори нагадує, що Десятинна церква була не лише з каменю, а й з дерева.

Коктейль Zvirynets відсилає до Звіринецького печерного монастиря в місцині Звіринець, на яку неодноразово нападав кочовий народ половців. Тому його подають у келиху, відтвореному 800-річної кам’яної половецької баби з гори Крем’янець в Ізюмі. 

Коктейль Organ — це ностальгія за легендарним органом в Костелі Святого Миколая, який згорів у пожежі 2021 року. Андрій Фокін разом із друзями-конструкторами реконструював його у вигляді унікального келиха-органу, де кожна труба окремий коктейль. 

«На кожній трубі є гравіювання — Heaven, Earth, Hell. Тож цей коктейль — подорож, в якій ти сам обираєш шлях: від раю до пекла чи навпаки. Це і мандрівка смаками: Hell — вогняний і пряний смак пекла, Earth — трав’яний і глибокий смак стабільності, а Heaven — легкий та ігристий коктейль, що візуально та смако́во підносить у небеса», — поділився деталями Андрій Фокін.

Антон Осипенко, маркетинг-директор бару HRAM:

Коктейль Golden Dome у напівпрозорому золотому келиху нагадує куполи Михайлівського золотоверхого монастиря. Його подають вкритим літургійною тканиною, яка насправді — тонкий цукровий папір.

Коктейль The Bell відсилає до дзвіниці Софії Київської. Спеціально для нього Barta створила келих-дзвін.

«Усередині келиха-дзвону — справжній дзвіночок. Ідея така: коли гість допиває коктейль, він може легенько подзвонити, що стане сигналом для персоналу — або повторити коктейль, або запропонувати щось нове.

Цей коктейль — мій фаворит, він дуже особистий для мене, бо прогулянка районом Софії — те, що я дуже люблю робити в Києві уже 12 років», — додає Антон Осипенко,

Андрій Фокін, шеф-бартендер HRAM: 

Андрій зізнається, що коктейль The Bell близький йому не лише своєю концепцією і емоційним зв’язком, а й смаком — він кислуватий, сухий і глибокий. Основа коктейлю — бурбон з додаванням японського лікеру уме, сливового амаро, бітера для гірчинки і лимонного фрешу для балансу.

Нова коктейльна карта з’явиться у Hram вже 24 травня. Коктейлі будуть доступні не лише у День Києва, а й протягом всього сезону.

Фото: надані HRAM

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi