пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Heineken запустила рекламну кампанію, в якій висміяла стереотип про те, що пиво — це чоловічий напій.
Автором кампанії Cheers to all («Тост за всіх») стала італійська агенція Publicis Italy.
У кожному з роликів бармен або офіціант помилково подає коктейль або вино жінці, хоча вона замовляла пиво.
Водночас виявляється, що коктейль насправді замовив чоловік.
Також було опубліковано 50-секундне відео з усіма сюжетними варіаціями кампанії та сюжетами, які не вийшли в окремих відео.
Цікаво, що після запуску кампанії Cheers to all ЗМІ пригадали рекламну кампанію Walk-In Fridge 2009 року.
Сюжет кампанії 2020 року фактично розвінчує стереотипи, які Heineken сама просувала серед питців 10 років тому.
З 1 грудня у «Бармен Диктат» готують прозорі коктейлі. Ідея прозорих коктейлів виникла ще у липні під час велелюдного вечора у «БарменДиктат». «Гості обирають коктейль за зовнішнім виглядом. Це працює як маркетинг, і це добре (з одного боку). Але час ламати систему! У нас є свої особисті бажання. Варто лише знайти їх під нав’язаними оточенням стереотипами», — розповідає Каріна у коментарі PostEat.
Фото: Heineken / Cheers to all
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi