Чому бути pet friendly закладом це круто? Досвід мережі піцерій 1708 pizza di Napoli - PostEat

пошук

Чому бути pet friendly закладом це круто? Досвід мережі піцерій 1708 pizza di Napoli
20-01-2023 0 549

Партнери

Автор


На початку грудня у львівському pet friendly закладі мережі впровадили у меню піцу для чотирилапих. Увесь прибуток від її продажу передають місцевому притулку «Домівка врятованих тварин». Telegram-канал «Реве та стогне ресторатор» української компанії з автоматизації закладів Poster розпитали співзасновника і керуючого партнера мережі 1708 pizza di Napoli Володимира Гнатюка про pet friendly концепцію закладу, маркетинг і піцу для собак. 

Про pet friendly маркетинг

Ще коли заклад 1708 pizza di Napoli у Львові лише відкривався, pet friendly напрямок обрали як один із стратегічних. З першого дня роботи кожній тварині-гостю виносили миску з водою, пригощали пакетиком суперпреміум корму. Засновники виділили для себе окрему цільову аудиторію: власники собак. Це велика ЦА, яка часто ходять у заклади зі своїми улюбленцями. Володимир Гнатюк зазначає, що робота з такою аудиторією прямо впливає на прибуток. Такі гості можуть збільшити середній чек або принести додатковий чек. Ці люди, ймовірно, підуть конкретно у ваш заклад, тому що ви дружите з їхніми собаками. 

За словами Володимира, вже пройшов час, коли достатньо було поставити воду для собак біля входу, щоб всі знали, що ви pet friendly: «До нас ходить ця окрема цільова аудиторія, тому що ми фотографуємо собачок з їхніми господарями, відмічаємо їх в соцмережах, публікуємо у сторіс, слідкуємо за сторінками домашніх улюбленців, які ведуть їхні господарі, лайкаємо і коментуємо. Нещодавно у нас бронювали столик, зазначаючи що буде дві дорослі людини і двоє собак. Напевно, ця ситуація чудово пояснює якого рівня pet friendly ми досягли»Також у закладі собак забезпечують спеціальним підстилочками, видають окремий посуд, пригощають смаколиками. 

Про Dog’s pizza 

Володимир Гнатюк розповів, що перед тим, як запустити піцу для собак у закладі мережі 1708 у Львові, вони звернулися до собачого нутриціолога. То ж рецептуру піци розробили за рекомендаціями спеціаліста, всі інгредієнти підібрали так, щоб не зашкодити тваринам. Але кожен господар сам повинен вирішувати, чи підходить ця піца його улюбленцю чи ні. 

Поки що Dog’s pizza можна замовити лише у львівському закладі мережі 1708. Попри те, що ця опція доступна лише в одному закладі, в середньому вдень замовляють дві таких піци. Ціна піци для собак 100 гривень. В місяць у закладі готують від 50 до 70 піц. Завдяки цьому притулку «Домівка Врятованих Тварин» вдається перераховувати 5-7 тисяч гривень щомісяця.

Поки що з меню піцу прибирати не планують. Володимир Гнатюк зазначає, що ця піца не лише радує гостей закладу і збирає гроші для притулку, але й допомогла мережі по новому про себе заявити. Зокрема, показати свою креативність та те, що можна працювати і знаходити нові цільові аудиторії в ресторанному бізнесі там, де їх шукати колись було важко. «Dog’s pizza — це про те, що наші гіпотетичні гості про нас дізналися і почали відвідувати наш заклад», — зазначає Володимир.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi