пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Український ресторатор Дмитро Борисов розповів у Facebook, що бізнес змінився. Невизначеність – єдина константа. Тому в кожну секунду часу, за будь-яких умов, важливо бачити можливості і використовувати їх максимально швидко.
За його словами, це те, що наразі роблять українські підприємці. І це те, що набагато легше робити у спільноті, підтримуючи одне одного.
“Днями ми з Лена Борисова знову зустрічалися з підприємцями в Празі. Бізнес-Ман’яна – дуже крутий формат конференції, заточений під живе невимушене спілкування та обмін ідеями. Не про «Хто тут крутий?», а про «Як ми формуємо спільноту?».
На Ман’яні у Валенсії ми тільки презентували наш проєкт GastroFamily Goes Global, розповідали про бізнес-моделі, франшизу та візію win-win партнерства. За пару місяців пройшла вічність: понад 300 зустрічей з потенційними партнерами в різних частинах світу, перші укладені угоди і перші заклади вже на етапі будівництва”, — розповів Борисов.
Ресторатор додає, що вони чітко бачать, наскільки важливим є українське бізнес-ком’юніті, коли вирішують вже конкретні запити та питання на кожному новому ринку, в Дюссельдорфі та Вроцлаві, у Празі та Лондоні.
“Наскільки легше разом знаходити відповіді та юридичні, податкові та інші питання і наскільки цінною є можливість швидко за рекомендацією знайти перевірених локальних юристів / рієлторів / бухгалтерів.
І це відповідь на ті питання та страхи, які я часто зустрічаю.
А як ви будете відкриватися у Празі? В Берліні? Римі? Ось так. Поєднаємо наш досвід з експертністю найкращих спеціалістів на вашому локальному ринку і разом допоможемо вам створити ваш власний успішний заклад.
І ми бачимо, як це вже працює”, — підсумовує Дмитро Борисов.
Фото: Facebook Dmytro Borysov
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi