пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Мережа фаст-фуду запустила в Мексиці рекламну кампанію зі світлинами людей, які заснули після бургера з нової «Королівської колекції». Фотограф знімав людей у закладі, а після пробудження просив дозволу використовувати їх фото в рекламі.

Проєкт розробила нью-йоркська агенція We Believers.

Відправною точкою ідеї стала розповідь менеджера фаст-фуд про гостей, що впадають у «харчову кому» — засинають після великого бургера з «Королівської колекції».

Найнятий фотограф три місяці знімав сплячих людей у закладах.

Агенція обрала та надрукувала кращі світлини зі слоганом промо-кампанії «Вони настільки великі».

На кожній світлині вказана дата і місце, де вона була зроблена.
Фото: We Believers
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi