пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
В Італії найвідомішою асоціацією з футболом є сендвіч. Саме цей особливий зв’язок надихнув американську продовольчу компанію Heinz на створення нової бренд-платформи для соусів «Proud Sponsor of Calcio Mangiato». Її створила креативна агенція DUDE Milan, яка вшанувала у кампанії справжніх героїв футбольних стадіонів — тих, хто робить сендвічі. Про це повідомляє Marketing Communication News.
У центрі рекламної кампанії Мауро, Софія та Руджеро – виробники сендвічів і головні герої активації Stadium Heroes і кампанії «Proud Sponsor of Calcio Mangiato». Це підкреслює парадокс їх близькості до своєї футбольної команди на Сан-Сіро щонеділі, але вони не можуть зайти на стадіон і насолодитися грою як любителі футболу.
Хайнц дав виробникам сендвічів можливість уперше в своїй кар’єрі зайти на стадіон, щоб подивитися гру та стати частиною натовпу вболівальників. Весь стадіон подякував їм стоячи та спеціальним оголошенням через колонки.
Щоб забезпечити безперебійне продовження традиції приготування сендвічів і щоб ніхто не залишився голодним, Heinz організував трьох італійських шеф-кухарів, які взяли на себе роботу та готували сендвічі.
Безсумнівно, незабутній день для Мауро, Софії та Руджеро, справжніх героїв стадіону. Але це ще не кінець історії: у 2024 році Heinz і DUDE готуються поширити ідею по всій Італії, відзначаючи непохитну любов між їжею та футболом.
Photo credits: скриншот
Читайте також:
Converse випустив колекцію взуття по фільму «Вонка»
Ресторан «Щекавиця» з 18-ї спроби вдалося продати за понад 16 млн грн
«Київська перепічка» продовжить працювати у проданій будівлі в центрі Києва
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi