пошук
Анастасія Абрамова
Автор
пошук
Анастасія Абрамова
Автор
Клієнти можуть отримати страви швидкого харчування просто зробивши замовлення, а потім ввести код, аби відкрити шафку і забрати його. У майбутньому KFC планує ввести таку процедуру по всіх закладах. Наразі ж KFC впроваджує безконтактні шафки лише в деяких своїх ресторанах в Японії.
Після того, як клієнти замовляють та оплачують замовлення за допомогою своїх телефонів, персонал готує їжу та кладе її до однієї із шаф. Потім клієнти вводять код замовлення на невеликій панелі, щоб відкрити дверцята шафки та забрати їжу. Клієнти можуть замовити їжу заздалегідь і вибрати час коли вони хочуть її забрати. Як результат, це зменшує кількість людей в закладі. Водії доставки їжі також можуть використовувати шафки для збору замовлень.
KFC розпочав випробування шаф у чотирьох ресторанах Японії, включаючи два в Токіо. Подібні шафки також використовуються в Москві в одному з закладів KFC, який називається “ресторан майбутнього”. Автоматизований заклад, де відбувається мінімальний контакт з персоналом, використовує конвеєрні стрічки та роботів, щоб доставляти замовлення до шаф. Клієнти отримують свою їжу за допомогою коду і можуть оплатити або карткою, або за допомогою біометричної системи розпізнавання обличчя.
Фото: KFC Japan Twitter
Читати ще:
Розкрит секрет приготування соусу KFC. Тепер тільки одне питання: їсти чи не їсти
Прихильницю рослинної дієти Кім Кардаш’ян помітили в KFC
KFC почав продаж капців Crocs з ароматом смаженої курки
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi