пошук
Анна Кирюхина
Автор
пошук
Анна Кирюхина
Автор
Американська корпорація Coca-Cola запускає продаж свого першого алкогольного напою —Lemon-Do. Поки що напій продаватиметься ексклюзивно на території Японії. Про це написав Wall Street Journal.
«Ми плануємо вийти на ринок алкогольних напоїв, щоб підтримати зростання компанії, незважаючи на жорстку конкуренцію», — говорять представники Coca-Cola. Регіональне представництво компанії вже почало переговори з мережами супермаркетів і магазинів про початок продажу.
Напій Lemon-Do в Японії більш «chuhai» — газований напій з фруктовим смаком та вмістом алкоголю від 3% до 7% процентів. Це перший алкогольний напій, який випустила Coca-Cola за 133 роки свого існування.
Вперше Lemon-Do з’явився на японському острові Кюсю ще в 2018 році, де він продавався за $ 1,50. Напій став дуже популярним, і в Coca-Cola вирішили розширити ринок.
Фото: Handout / Agence France Presse / Getty Images
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi