Меттью Мак-Конагей разом з дружиною запустили бренд текіли - PostEat

пошук

Меттью Мак-Конагей разом з дружиною запустили бренд текіли
15-01-2024 0 705


Американський актор, сценарист, режисер і продюсер Меттью Мак-Конагей разом з дружиною Камілою запустили бренд текіли Pantalones, яку позиціонують як органічну.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Pantalones Organic Tequila (@pantalonestequila)

Своєю лінійкою «органічної текіли» вони сподіваються привнести в цю категорію трохи легкості.

«Ні. Світу не потрібна ще одна знаменита текіла. Але, боже милостивий, індустрії текіли точно знадобиться порція задоволення. І це саме те, що Pantalones є: справді хороша, справді чиста розвага», — йдеться на сайті компанії.

Pantalones запускає три види текіли – Blanco ($44,99) з нотками меду та цитрусових, Reposado ($49,99), яке витримується в бочках з американського дуба протягом дев’яти місяців і пропонує нотки вареної агави, ванілі та легкий присмак дуба, і Añejo ($54,99), яка витримана в американському дубі протягом 15 місяців, з нотами ванілі, ірисок та коричневого цукру, а також бархатистим посмаком. Текіла продаватиметься в окремих магазинах Total Wine в Аризоні, Каліфорнії, Флориді, Неваді та Техасі, а також на сайті.

Мак-Конагей з дружиною також знялися в новій рекламній кампанії бренду. Першим компонентом якої став рекламний ролик під назвою «Buckle Up», у якому пара оголилася під час прогулянки на байках через посушливий пустельний ландшафт.

Photo credits: Instagram officiallymcconaughey

Читайте також:

У Варшаві запрацював ще один Milk Bar спільно з мережею салонів краси G.Bar

Louis Vuitton продає сумки для сендвічів

PepsiCo заборонила у своїй рекламі згадки про війну та підтримку України

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi