Молоко з майбутнього і монстрики для дітей: власні торгові марки Fozzy Group у 2024 - PostEat

пошук

Молоко з майбутнього і монстрики для дітей: власні торгові марки Fozzy Group у 2024
25-02-2025 0 760


Як гадаєте, чому великі ритейлери розвивають власні торгові марки? Ми думаємо, що вони таємно хочуть стати Apple чи Google тільки у світі продуктів харчування.

Ви знали, що в 2024 році Fozzy Group випустила понад 660 нових продуктів під своїм брендом? На сьогодні компанія має вже 23 власні марки, зокрема, «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо.

Проводячи аналогію з технологічними гігантами, це приблизно як Facebook, Insta, WhatsApp або Threads у Meta або як Android, Chrome і YouTube у Google або як Mac, iPhone, iCloud для Apple.

Здавалось би що спільного у великих технологічних компаній та у продовольчого рітейлу? О обох випадках, коли такі компанії запускають власні торгові марки, вони фактично починають контролювати весь ланцюжок створення продукту – від виробництва до продажу. І це класна стратегія, бо завдяки їй можна отримати більший прибуток, повний контроль над продуктом, лояльність гостей\кліентів. Окрім того, випускаючи товари під власною торговою маркою компанія відокремлює свій продукт від конкурентів і отримує конкурентну перевагу. Всі ці речі роблять компаніі більш гнучкими і дають можливість швидше реагувати на виклики ринку.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Ось що нам розказали у Fozzy Group, зокрема, щодо категорій товарів та показників серед нових продуктів: 

«Власні торгові марки є у всіх категоріях, за винятком алкоголю, тютюнових виробів та товарів для саду і городу. У 2024 році 85% продажів припадало на продукти харчування, а 15% — на непродовольчі товари». 

Йогурт в стилі хай-тек

Власні торгові марки очевидно мають свої переваги. До прикладу, компанія сама контролює якість, рецепти, інгредієнти (складники), а також постачальників. Компанія не залежить від зовнішніх виробників, вона може швидко реагувати на ринок — змінювати асортимент або окремі продукти в залежності від трендів, вподобань споживачів, тощо. 

Однією з продуктів-новинок від ВТМ є молоко від бренду «Feels Good», очищене передовою технологією. 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Керівник департаменту продукції «Власна торгова марка», Віктор Володін, розказав нам про цю технологію детальніше:

«Ми не зупиняємося та продовжуємо розширювати лінійку інноваційних молочних продуктів «Feels Good». Цього року на полицях вже з’явилося молоко, очищене за допомогою передової технології мікрофільтрації. У процесі використовується сучасна керамічна мембрана, яка фізично затримує більшість шкідливих бактерій. Це дає змогу застосовувати «лагідну пастеризацію» при температурі 72–75°С та зберегти натуральний смак молока». 

Сухі сніданки для дітей з емоційною складовою

Ще один приклад — це серія «Премія» з персонажами-хобі-монстриками. Спорті, Блогі, Арті, Геймі. Fozzy Group не просто запустила нову лінійку, а фактично створила всесвіт для малечі, додаючи до їжі емоційний зв’язок. І тепер ви купуєте не просто кукурудзяні пластівці, ви купуєте можливість стати частиною історії.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Ось як розказують про цей продукт в Сільпо:

«Серед минулорічних новинок, які особливо сподобалися Гостям, — лінійка сухих сніданків «Премія» з хобі-монстриками. Малеча у захваті від смаку та веселих персонажів: Арті малює, Блогі веде блог, Спорті займається спортом, а Геймі перетворює любов до відеоігор на справжню кар’єру. Батьки ж цінують сніданки за зручність та швидкість приготування. А ще за мотивацію дітлахів розвиватися у своєму хобі. Популярність лінійки зростає, тому зовсім скоро у «Сільпо» з’явиться більше монстриків».

Власне, це гарний приклад, коли продукт власної марки якісний, покупці починають обирати не просто магазин, а його конкретні товари. Так вийшло сухими сніданками «Премія» діти запам’ятовують персонажів, а батьки – цінують зручність.

Fozzy Group вибудовує свою імперію ВТМ

Сьогодні Fozzy Group має власні марки – від преміальних продуктів до базових товарів щоденного вжитку. І ми думаємо, що Fozzy Group має амбіції щодо завоювання ще більшої частки ринку.

Ну що ж тоді бережіться конкуренти! Тепер і вам прийдеться докладати максимум зусиль для того щоб бути ще більш гнучкішими, незалежнішими та конкурентоспроможнішими.

Чому це важливо? Тому що у часи, коли бренди борються за увагу споживачів, ті, хто володіє полицями, отримують перевагу.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi