Ресторатор Сава Лібкін розповів про випадки, коли гість не правий - PostEat

пошук

Ресторатор Сава Лібкін розповів про випадки, коли гість не правий
13-09-2021 0 2603


Співробітники будь-якого ресторану намагаються виконувати побажання гостей. Але іноді гості висловлюють такі побажання, які не можуть бути виконані. Про випадки в яких ви почуєте ввічливу відмову, розповів ресторатор Сава Лібкін.

«Ми хочемо сидіти за тим столиком — пересадіть звідти людей»

Думаєте, ця фраза — щось виняткове? Ні, офіціантам і адміністраторам доводиться чути її майже щодня. Річ у тім, що деякі люди вважають себе центром всесвіту і дуже дивуються, коли їм натякають, що це не зовсім так. У будь-якому випадку, егоцентризм не лікується, а свій улюблений столик краще бронювати перед візитом в ресторан.

«Нехай люди за сусіднім столом поводяться тихіше. Ну і що, що це дитячий день народження? Вони заважають нам спілкуватися»

В якомусь сенсі — це продовження попереднього пункту. Це про все тих же людей, які, прийшовши в ресторан, починають вважати його своєю особистою резиденцією, офісом або будуаром. Один раз пара гостей попросила відсадити кілька столів подалі, тому що їм потрібно було поговорити віч-на-віч. Що можна порадити в такому випадку? Знову ж таки, резервувати заздалегідь — тільки вже не столик, а окремий зал або весь заклад.

«Можете приготувати равіолі зі шпинатом без шпинату?»

Одна справа — не класти кінзу в салат, зовсім інша — змінити рецептуру страви, прибравши з нього один з ключових елементів. Деякі страви готуються заздалегідь, інші без певних компонентів втратять свій смак. Загалом, якщо ви не любите шпинат, спробуйте замовити равіолі, в яких немає і не повинно бути шпинату — з кроликом, наприклад.

«Чому не можна прийти зі своєю їжею?»

Це питання теж звучить не так рідко, як ви могли б подумати. На щастя, гості не наполягають на тому, щоб вся їжа на столі була принесена ними, але додати щось своє до замовлення хотіли б багато. Ми пояснюємо відмову тим, що несемо відповідальність лише за якість власноруч приготовленої їжі. А в разі, якщо комусь раптом стане погано від принесених делікатесів, то відповідати доведеться закладу. Так що нехай домашня їжа залишається вдома, а ресторанна — в ресторані.

«Дайте знижку»

У моїх закладах знижка відсутня як явище (замість неї у нас бонусна система), але справа навіть не в цьому. Чомусь багато гостей, не вимагають знижку в супермаркеті, в таксі або в кіно, вважають ресторан якимось царством знижок. Ви вже вибачте, але в моїх ресторанах знижок не буде. Зате буде смачна їжа, уважний сервіс і приємна атмосфера. Адже люблять нас саме за це, а не за знижки.

Фото: Savva Libkin

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi